خواننده معروف رپ به قتل اعتراف کرد / حمید صفت کیست؟

کدخبر: ۱۸۰۱۸۹
حمید صفت خواننده رپ،پس از پنج ساعت انکار سرانجام در جریان تحقیقات پلیس به قتل پدرخوانده اش اعتراف کرد.
خواننده معروف رپ به قتل اعتراف کرد / حمید صفت کیست؟

به گزارش خبر فوری، این خواننده ساعت 15 امروز به اتهام قتل پدرخواننده اش در خیابان شیخ بهایی دستگیر شد. او در بازجویی ها منکر قتل شد اما پس از پنج ساعت تحقیقات ، به قتل اعتراف کرد و گفت: برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و عنوان داشت که مقتول با مادرم درگیر شده است. سریع خودم را به خانه رساندم. زمانی که به خانه رسیدم ، مادرم و مقتول درگیری داشتند.

حمید صفت کیست؟

این روزها حرف و حدیث درباره دهه هفتادی‌‌ها زیاد است.گروهی آنها را نسلی طغیان‌گر می‌دانند که ترجیح می‌دهند به راه خودشان بروند و کمتر حرف‌شنویی داشته باشند.گروهی هم از این که متولدین این دهه وارد اجتماع و کار شده‌اند، کمی نگرانند چون متولدین دهه هفتاد جسورتر و بی‌مهاباتر این می‌دانند که بر احساسات خود غلبه کنند.نسلی که روی موج شبکه‌های اجتماعی و دنیا مجازی یکه تازی می‌کند.

همه این نگرانی‌ها وقتی خبر رسید حمید صفت خواننده پاپ متولد 1372 ناپدری خود را به قتل رسانده بیشتر شد ! خواننده‌ جوانی که تاکنون تلاش کرده موجه جلوه کند و حتی در گفتگویی خود را عاشق شهید دکتر چمران دانسته و گفته عجیب به ایران علاقمند است و قصد رفتن از وطن‌اش را ندارد و البته خود را یاغی هم دانسته است.

حالا این جوان 24 ساله که متولد 18 مرداد هم هست، به اتهام قتل مقابل بازپرس‌ها نشسته است.او گفته وقتی به خانه مادرم رفتم، داشت گریه می‌کرد، دست او را گرفتم و از خانه همسرش بردم !‌ اما بعد جنازه ناپدری پیدا شده است! 

و ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که همین چند روز قبل به مناسبت شهادت محسن حججی ، حمید صفت کلیپی منتشر کرد که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت.او ترانه‌ای به نام هیهات نیز خوانده است از دیگر آهنگ‌های او می‌توان به ترانه ققنوس اشاره کرد که برای کاور آن پاکت سیگاری طراحی شده که به جای سیگار داخل آن فشنگ است و روی آن به انگلیسی نوشته شده : کالیبر 24 

از علاقمندی به شهید چمران و ارادت به شهید مدافع حرم تا اتهام به قتل و از آن طرف ریش و ظاهری که این روزها به تیپ و ریش داعشی معروف است ! تناقض‌هایی که نشان می‌دهد، حمید صفت در درون خود با چالش‌های زیادی روبه رو بوده که آنها را در ترانه‌ها و کلیپ هایش هم می‌توان ردیابی کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که ماجرای این خواننده رپ و قتل ناپدری به کجا ختم می‌شود.هر چند علاقمندان او دوست ندارند یک دهه هفتادی که طرفداران زیادی هم دارد زیر بار چنین اتهامی قرار گیرد.

منبع: خبر فوری

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید