احتمال افزایش قیمت نان

کدخبر: ۱۰۶۵۳۹
در یکی از جلسات اخیر ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور طرح جامع مرحله ای اصلاح قیمت گندم، آرد و نان را تصویب شد.
احتمال افزایش قیمت نان

به گزارش اقتصاد نیوز، بلاخره بعد از شش ماه اولین درخواست‌های نانوایان مبنی بر افزایش قیمت نان  از سوی دولتمردان در قالب اجرای طرح جامع مرحله‌ای اصلاح قیمت گندم، آرد و نان تصویب شد.

خبر اجرای  این طرح در ستاد تنظیم بازار را یک عضو  این ستاد به مهر داد. وی توضیح داد: با توجه به اعتراضات متعدد مردم مبنی بر نامناسب بودن کیفیت نان و اعتراضات نانوایان مبنی‌بر سودآوری نداشتن نانوایی‌ها و همچنین درخواست دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان آرد و گندم کشور، دولت طرح جامع مرحله‌ای اصلاح قیمت گندم، آرد و نان را در دستور کار قرار داده و مقرر شده است تا قیمت در آینده‌ای نزدیک با اطلاع رسانی جامع به مردم اصلاح شود.

این عضو ستادتنظیم بازار افزود: بر این اساس، در هر استان کارگروهی به ریاست استانداران تشکیل می‌شود تا آنها باتوجه به شرایط و اقتضائات استان خود قیمت را تعیین کنند.

حسن پابرجا، عضو اتحادیه نان سنگک در این خصوص به اقتصادنیوز گفت: اصلاح درست این طرح قطعا در افزایش منطقی قیمت نان تاثیر به‌سزایی می‌گذارد. اما از سویی منجر به افزایش کیفیت نان می‌شود.

وی افزود: در ماه‌های اخیر که قیمت نان سنگک افزایش نیافته است؛ نانوایان از کیفیت محصول خود کم کرده‌اند و ما نیز نمی‌توانیم آنها را به دلیل این امر توبیخ کنیم؛ چون آنها چاره‌ای جزء این کار ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید