به دلیل شرایط نامناسب جوی

 ۸ مسیرجاده ای مسدود شد

کدخبر: ۱۱۱۸۳۸
هم‌اکنون هشت جاده به دلیل شرایط نامناسب جوی و بارش برف و کولاک مسدود است، به‌ استثنای محورهای مسدود ذکرشده ‌در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
 ۸ مسیرجاده ای مسدود شد

‌به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ و اطلاعات دریافتی از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور‌ در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

این گزارش حاکی است‌، به دلیل بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی کشور رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان‌های سردسیر و برف‌خیز را دارند، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1245 ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل‌ 4.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 18 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان‌ با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.‌

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج،‌ آزادراه‌ ‌کرج-قزوین، آزادراه تهران‌-کرج، ‌آزادراه ‌ساوه-تهرا‌ن، آزادراه تهران-ساوه، آزادراه تهران-شهریار و محور کرج-ماهدشت در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک داشته‌اند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی‌

محور فرعی شمشک ـ دیزین‌ واقع در استان‌های البرز و تهران‌ تا اطلاع بعدی‌ به دلیل بارش برف مسدود است و تردد از محور کرج-گچسر-مرزن‌آباد انجام ‌می‌شود.

محور فرعی پونل ـ خلخال‌ واقع در استان اردبیل‌ تا اطلاع بعدی ‌به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم – خلخال انجام می‌شود.

محور فرعی سروآباد-پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی‌ به دلیل بارش شدید برف مسدود و تردد از محور سنندج-کامیاران-روانسر-پاوه ‌انجام می‌شود.

محور قدیم اصفهان - شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد)‌ واقع در استان چهار محال و بختیاری‌ از تاریخ 10 آذرماه 93 لغایت‌ 15 فروردین 94 به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن‌ حدفاصل کیلومتر 17 تا 26 مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ 1 و 2‌ انجام می شود.

آزادراه‌ چالوس-مرزن‌آباد (مسیر رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، تا اطلاع بعدی‌ به دلیل عملیات راهداری‌ مسدود و تردد از محور قدیم چالوس-مرزن‌آباد انجام می‌شود.

محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان ‌واقع در استان همدان، تا پایان فروردین 94 به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان- جوکار – تویسرکان و همدان- اسدآباد – تویسرکان انجام می‌شود.

‌محور زنجان ـ تهم ـ چورزق‌ واقع در استان زنجان‌ از تاریخ 1 اسفند 93 تا اطلاع‌ بعدی‌ به دلیل بارش شدید برف و کولاک شدید و عدم دید کافی و به منظور ایمنی تردد کنندگان مسدود است.

‌محور‌ شاهرود‌ ـ آزادشهر واقع در استان سمنان‌ از تاریخ 3 اسفند 93 تا اطلاع‌ بعدی‌ به دلیل باد و بوران و کولاک شدید و به منظور ایمنی تردد کنندگان مسدود است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید