عمل جراحی زیبایی روی ماکسیما 2017

کدخبر: ۱۴۵۸۲۶
نیسان تصمیم گرفته مدل ماکسیما را در سال 2017 از نظر تجهیزات و قیمت به روز رسانی کند. برای سال 2017 ماکسیما مجهز به «اپل کار پلی» شده و قیمت کلیه رده های تجهیزاتی 50 دلار افزایش خواهد یافت.

روی کاغذ با افزایش قیمت 50 دلاری عملا قیمت ماکسیما ثابت خواهند ماند. به عنوان مثال قیمت برای ماکسیمای S معادل 33395 دلار و برای بالاترین رده یعنی پلاتینیوم 40825 دلار در نظر گرفته شده است.

اگر قصد خرید نسخه پلاتینیوم را داشته باشید نیسان دو پکیج ویژه نیز برای شما در نظر گرفته است. بسته مدالیون که در آن جلوه‌های ظاهری خودرو اندکی بهبود یافته که شامل اسپویلر عقب، رینگ های 18 اینچی، رکاب‌های نورانی درب‌ها، چراغ بدنه و نورپردازی متفاوت داخلی می‌شود. خریداران که طالب این بسته فانتزی هستند باید مبلغ 1345 دلار بیشتر بپردازند.
 
بسته SV بیشتر با عملکرد و دینامیک رانندگی سر و کار داشته و 990 دلار قیمت دارد. این بسته نیز شامل یک اسپویلر جدید، کیت زیر درب اسپرت و رکاب نورانی درب‌ها میشود.
 
در زیر این همه زرق و برق یک موتور 3.5 لیتری V6 به قدرت 300 اسب بخار قرار دارد که نیروی آن از طریق گیربکس CVT به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد. اگر این تغییرات چشم شما را خیره کرده پس روی شانس هستید. چون نیسان اعلام کرده مدل 2017 از هم اکنون قابل سفارش دادن است.

منبع: اخبار خودرو به نقل از motortrend

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید