اولین تصاویر از ورژن تازه پورشه پانامرا

کدخبر: ۱۴۶۹۲۵
پورشه پانامرا ۲۰۱۷ از طراحی هماهنگ تر و زیباتر بیرونی و طراحی ساده‌تر و کاربردی‌تر داخلی بهره برده و از اوایل سال آینده میلادی تولید خواهد شد.

 پس از معرفی پانامرا در سال ۲۰۱۰، پورشه هیچ وقت دست به ترکیب کلی آن نزد. اما اکنون زمان تغییرات بزرگ است، و این دقیقا همین چیزی است که در پانامرای جدید مشاهده می‌کنید.

تصاویر اختصاصی جدید دید بهتری نسبت به پورشه پانامرا ۲۰۱۷ به ما می‌دهد. همان طور که در تصاویر منتشر شده قبلی مشاهده شده بود بخش عقب حالت قوز مانند خود را از دست داده و فرم هماهنگ و ملایم تری گرفته است.

چراغ‌های عقب نسبت به قبل بسیار باریک تر شده اند، با این حال چراغ‌های جلو هنوز شکل قبلی خود را تا حدودی حفظ کرده‌اند. به لطف تصاویر جدید یک اسپویلر بزرگ خودکار در عقب دیده می‌شود که برای اولین بار در این مدل به کار گرفته شده است. به نظر می‌رسد این اسپویلر در زمان لزوم نه تنها بلند خواهد شد بلکه عرض آن نیز افزایش می‌یابد.

در داخل پانامرا متوجه خواهید شد دیگر از انواع سوییچ ها و دکمه ها که ظاهر آن را شبیه هواپیماهای مسافربری کرده بود خبری نیست. به جای آن یک صفحه نمایش عریض دیده میشود که دیگر توسط دریچه های خروج هوا احاطه نشده است. کنترل لمسی آب و هوا در کنسول وسط بسیار ساده تر شده است. یک صفحه نمایش دیگر در عقب نیز به سرنشینان این بخش اجازه میدهد تنظیمات رفاهی را متناسب با خواسته خود انجام دهند.

ورژن تازه پانامرا بر روی پلت فرم MSB گروه فولکس واگن سوار شده است. این پلتفرم ۲۰۰ پوند نسبت به نسل فعلی سبک تر است که موجب هندلینگ بهتر خودرو خواهد شد. انتظار می رود این ورژن از پانامرا از موتورهای ارتقا یافته نسل فعلی یعنی ۳ لیتری V6 تویین توربو و ۴ لیتری V8 تویین توربو و حداقل یک گونه هیبریدی برخوردار باشد. همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده تولید این اتومبیل از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.










منبع: اخبار خودرو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید