اعلام برندگان قرعه کشی سایپا ؛

بالاترین درخواست خرید، به تیبا صندوقدار رسید

کدخبر: ۳۷۸۶۳۰
​بالاترین درخواست ثبت شده در این مرحله از پیش فروش سایپا به خودور «تیباصندوقدار» رسید و «نیسان تک سوز» کمترین درخواست ثبت نام شده را داشته است.
بالاترین درخواست خرید، به تیبا صندوقدار رسید

به گزارش اقتصادنیوز، در این مرحله از طرح فروش ۸ محصول سایپا شامل «سایپا 151»، «تیبا صندوق دار»، «5 مدل وانت نیسان» و «پادرا پلاس» برگزار شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این طرح ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا 7 هزار دستگاه اعلام شد و براساس قوانین 7 هزار نفر نیز در لیست رزرو قرار گرفتند. برندگان این مرحله از طریح فروش فوری سایپا 5 روز کاری فرصت دارند تا نسبت به پرداخت ودیعه خودرو اقدام کنند.

مجموع ثبت نام کنندگان در این مرحله ۵۰۲ هزار و ۸۳۰ نفر بوده که ۴۹۱ هزار و ۹۰۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند و 10 هزار و 927 متقاضی از لیست ثبت نام کنندگان حذف شدند.

متقاضیان سایپا 151

جدول متقاضیان دارای شرایط نشان دهنده آن است که در مجموع 20هزار و 592 متقاضی برای خودرو (سایپا 151) واجد شرایط دریافت این خودرو بوده اند که از این تعداد هزار متقاضی در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا برنده اعلام شدند و با توجه به قوانین هزار متقاضی نیز در لیست رزرو قرار گرفته اند. فاصله بین منتخبین برای سایپا 151 عدد 10  است که این به معنی آن است که از هر 21 متقاضی سایپا 151 (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر امکان دستیابی به خودرو ثبت نامی را داشته است.

متقاضیان تیبا صندوقدار

اما واجدین شرایط ثبت نامی تیبا صندوقدار نیز در این مرحله 407هزار و 723 نفر بوده که از این تعداد هزار ثبت نام کننده به عنوان برنده قرعه کشی اعلام شدند و به همین تعداد نیز در لیست رزو قرار گرفتند. فاصله بین منتخبین برای تیبا صندوقدار نیز عدد 203 اعلام شده که با این شرایط از هر 408 متقاضی تیبا2 (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر انتخاب می شود.

نیسان تک سوز

 در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع 7هزار و 491 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان تک سوز » معرفی شدند که از این تعداد هزار 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 2  بوده که با این شرایط از هر  5 متقاضی  (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرغه کشی انتخاب می شود.

نیسان تک سوز آپشنال

در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع 3هزار و 977 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان تک سوز آپشنال» معرفی شدند که از این تعداد هزار و 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 1  بوده که با این شرایط از هر 3 متقاضی (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

نیسان دوگانه سوز

از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع 17 هزار و 117 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان دوگانه سوز » معرفی شدند که از این تعداد 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 17  بوده که با این شرایط از هر  34 متقاضی  (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

نیسان دوگانه سوز آپشنال

از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع 13 هزار و 882 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان دوگانه سوز آپشنال» معرفی شدند که از این تعداد 500 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 13 بوده که با این شرایط از هر  28 متقاضی  (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

نیسان دیزل یورو 5

از سوی دیگر در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع 9 هزار و 548 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « نیسان دیزل یورو 5» معرفی شدند که از این تعداد 700 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 6 بوده که با این شرایط از هر  14 متقاضی  (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

پادرا پلاس یا لاستیک رادیال

از سوی دیگر  در این مرحله از قرعه کشی شرکت سایپا همچنین در مجموع 11 هزار و 573 متقاضی دارای شرایط برای دریافت « پادرا پلاس یا لاستیک رادیال» معرفی شدند که از این  تعداد 300 نفر در فهرست دریافت کنندگان خودرو قرار گرفته اند و به همین تعداد نیز به عنوان رزو اعلام شده اند.  فاصله بین منتخبین نیسان تک سوز نیز عدد 19  بوده که با این شرایط از هر  39 متقاضی  (نسبت پیشامد به فضای نمونه) یک نفر در قرعه کشی انتخاب می شود.

قرعه کشی سایپا

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید