آخرین ارزیابی کیفیت سواری‌های تولید داخل؛

تنها خودروی 5 ستاره داخلی را بشناسید

کدخبر: ۴۲۲۹۱۰
براساس ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی اردیبهشت ماه امسال، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودروی پنج ستاره تولیدی خودروسازان داخلی بوده و در مقابل پایین‌ترین سطح کیفیت‌ها هم متعلق به MVM X۳۳ S است که دو ستاره را کسب کرده است.
تنها خودروی 5 ستاره داخلی را بشناسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای تولیدی در اردیبهشت ماه سال جاری خودروسازان داخلی، در بخش سواری‌ها، باکیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو با کسب پنج ستاره کیفی و کم کیفیت‌ترین خودرو MVM X۳۳S  مدیران‌خودرو شناخته شده است. 

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو پرداخته شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.  

در سطح قیمتی ۲ نیز تنها به خودرو هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) پرداخته شده که موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است. پس از آن هم خودروهای جک S۵ و جک S۳ (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند. 

آریزو ۵ توربو در اردیبهشت ماه نسبت به ماه‌های پیش از آن ارتقا کیفی داشته و از دو ستاره به خودروهایی در سطح کیفی سه ستاره رسیده است.

در این سطح قیمتی،  MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی دومین ماه سال ۱۴۰۰ است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴، محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن (ایران‌خودرو)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، رانا، پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه و خراسان)، پژو پارس صنایع فردا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو ۴۰۵ خراسان (تولید ایران‌خودرو خراسان) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا (سایپا-سیتروئن)،  ساینا (پارس خودرو) و ساینا کاشان (سایپا- سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند که در این محصولات ثبات کیفی چند ماه پایانی سال گذشته و فروردین ماه سال جاری حفظ شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید