پیکاپ پلیسی لاکچری که محو آن می‌شوید + تصاویر

کدخبر: ۴۲۳۲۸۴
فورد اقدام به ارتقای F-۱۵۰ پلیس ریسپاندر در مدل سال ۲۰۲۱ کرده و از پیشرانه قوی‌تر و تنظیمات خودکار سیستم چهار چرخ محرک برای جعبه انتقال آن استفاده کرده است.
پیکاپ پلیسی لاکچری که محو آن می‌شوید + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پدال،  این خودروساز گفته است پیکاپ پلیس موردبحث هم‌اکنون حداکثر سرعت ۱۹۷ کیلومتر در ساعتی دارد که بیشتر از حداکثر سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعتی مدل قبلی می‌باشد. این خودرو نه تنها سریع‌تر از قبل است بلکه به‌طور قابل‌توجهی شتاب بهتری دارد.

بر اساس تست‌های اخیر اداره پلیس لس‌آنجلس، F-۱۵۰ پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۴ ثانیه‌ای داشته که حداقل چهار دهم ثانیه بهتر از هر خودروی دیگر تست‌ شده توسط این اداره می‌باشد. از نظر شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت نیز این خودرو به ۱۳.۱ ثانیه زمان نیاز دارد که هشت دهم ثانیه سریع‌تر از نزدیک‌ترین رقیب خود است.

 

وانت-پلیس۳

 

تست‌های دیگر نشان داده‌اند این خودروی پلیس مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۴.۴ ثانیه طی می کند که ۱ ثانیه کامل سریع‌تر از مدل سال پیش است. اداره  پلیس  لس‌آنجلس همچنین حداکثر سرعت ادعایی F-۱۵۰ پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ را تائید کرده است.

مدیر برند خودروهای پلیس فورد می‌گوید:

وانت-پلیس۱

شتاب گیری و سرعت یک خودرو جزو فاکتورهای اصلی یک خودروی پلیس در رسیدن به صحنه‌های اضطراری است. کم کردن حتی چند صدم ثانیه از زمان شتاب یک خودروی پلیس تفاوت زیادی ایجاد می کند. فرقی نمی‌کند که وضعیت اضطراری ایجاد شده یک تصادف در بزرگراه باشد یا یک عمل خلاف قانون چراکه افسران پلیس می‌توانند با F-۱۵۰ پلیس ریسپاندر ۲۰۲۱ سریعاً به محل برسند.

همه این عملکردهای قابل‌تحسین به لطف پیشرانه ۳.۵ لیتری توئین توربویی ایجاد شده‌اند که قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۷۸ نیوتون متری تولید می کند. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می کند. خودروی موردبحث همچنین از پکیج آفرود FX۴ نیز سود می‌برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید