از سوی سایپا اعلام شد؛

برگزاری قرعه‌کشی ۴ محصول طرح فروش فوری سایپا/ اعلام اسامی فردا

کدخبر: ۴۳۸۳۳۵
قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.
برگزاری قرعه‌کشی ۴ محصول طرح فروش فوری سایپا/ اعلام اسامی فردا

به گزارش اقتصادنیوز ؛  در این مرحله از فروش فوری 4 محصول شامل «کوییک دنده ای (رینگ فولادی)»، «کوییکR»، «سایناS» و «کوییکS» است را آغاز می کند.

در فروش فوری محصولات سایپا ویژه شهریورماه ۱۴۰۰، خودروها حداکثر 90 روزه تحویل ثبت نام کنندگان می شود.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

شرکت کنندگان در قرعه‌کشی

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که  ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو «سایناS» عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه «کوییکS» ، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه «کوییک دنده ای (رینگ فولادی)» و ۴ هزار دستگاه «کوییکR» عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دو‌شنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند. 

ASXOhQJmM8f2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید