اولویت برنامه‌های فوری دولت چیست؟

کدخبر: ۴۶۲۲۷۷
اقتصادنیوز: سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی اقتضا می‌کند که رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت و جزو برنامه‌های فوری دولت باشد، اظهار داشت: اما معنی‌اش این نیست که ما به فرهنگ و هنر بی‌توجه باشیم.
اولویت برنامه‌های فوری دولت چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهرستان بروجرد شخصیت‌ها،  مشاهیر و مفاخر علمی متعددی داریم که بلند آوازه هستند و آثار فراوانی دارند که در سطح استان، ملی و حتی در سطح جهانی از اندیشه و فکر آنها استفاده می‌شود، بهتر است دوستان در اینجا تلاش کنند که مرکزی یا بنیادی برای معرفی این شخصیت‌ها دایر کنند. 

وی افزود:  البته جادارد علامه شهیدی به تنهایی یک مرکز فرهنگی مختص ایشان ایجاد شود و این تجربه در برخی استان‌ها بوده که مرکزی را برای شناخت این شخصیت‌ها، برگزاری همایش‌ها و احیای آثار آنها راه‌اندازی کردند و امیدواریم با همت نماینده مجلس و مسئولین استان و شهرستان ها در این باره کار شود تا نسل جوان ما بیشتر با این بزرگواران آشنا شوند. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی اقتضا می‌کند که رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت و جزو برنامه‌های فوری دولت باشد بیان کرد: اما معنی‌اش این نیست که ما به فرهنگ و هنر بی‌توجه باشیم، رئیس جمهور در جلسات دولت بارها تاکید کردند به این مسئله توجه شود و انشالله در سال آینده یک انسجام و هماهنگی بیشتری ایجاد می‌شود، لایحه بودجه چنین خواسته که فعالیت‌های فرهنگی از جهت کمی و کیفی توسعه پیدا کند. 

وی افزود: در شهرستانی مانند بروجرد  و لرستان که ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی دارد، کارهای گوناگونی می‌توان انجام داد که یکی از آنها تجلیل از بزرگان و مشاهیر و مفاخر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید