هشدار رهبر انقلاب به مجلس/ دخالت نمایندگان در انتصابات قابل قبول نیست

کدخبر: ۴۶۵۹۹۰
شهریاری با تاکید براینکه دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست، تصریح کرد: انتصاب مدیران و مسئولان انقلابی، کارآمد، مجرب، پاکدست، توانمند و خوشفکر می‌تواند برای دولت دستاوردهای بزرگی داشته باشد.
هشدار رهبر انقلاب به مجلس/ دخالت نمایندگان در انتصابات قابل قبول نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حسینعلی شهریاری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، در دیدار تصویری خرداد ماه سال جاری به نمایندگان مجلس تاکید کردند که یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی و انتصابات است که باید از آن اجتناب شود.

وی افزود: این هشدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایندگان مجلس باید فصل الخطاب برای آنها باشد اما متأسفانه این روزها از گوشه و کنار استان خبرهایی مبنی بر سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصابات را شنیده‌ایم که واقعاً جای نگرانی دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دخالت‌ها به حدی زیاد بوده که ائمه جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

وی با تاکید براینکه دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست، تصریح کرد: انتصاب مدیران و مسئولان انقلابی، کارآمد، مجرب، پاکدست، توانمند و خوشفکر می‌تواند برای دولت دستاوردهای بزرگی داشته باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً تا زمانی که مدیران همفکر با جریان دولت و استاندار جدید در سیستان و بلوچستان منصوب نشوند کار پیش نمی‌رود و این یک مشکل جدی است که ما در سطح استان خودمان به آن دچار هستیم.

شهریاری با اشاره به اینکه مسببین وضع موجود تاکنون مانع تحول در استان سیستان و بلوچستان شده‌اند، اظهار کرد: این روزها هر حرکتی که دولت، مجلس و حتی دستگاه‌قضایی می‌خواهند انجام دهند مسببین وضع موجود و برخی دیگر آماده‌اند و در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی و خارجی به دنبال جوسازی و شایعه پراکنی و سنگ‌اندازی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی و خصوصاً استاندار سیستان و بلوچستان نباید تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار بگیرد، گفت: همه باید بدانند که دولت جدید بر سر کار آمده و یکی از آسیب‌هایی که مانند گذشته گریبان دولت و نمایندگان را گرفته است، سفارش یا بهتر بگوییم دخالت گروه‌های فشار در امور جاری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید