کری خوانی عجیب بایدن برای ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2024

کدخبر: ۴۸۴۷۴۴
رییس جمهور آمریکا اظهار امیدواری کرد در انتخابات ۲۰۲۴ با دونالد ترامپ، رییس جمهور جمهوری خواه پیشین این کشور رقابت کند.
کری خوانی عجیب بایدن برای ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2024

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا روز گذشته در یک نشست مطبوعاتی در بروکسل گفت: در انتخابات آینده ریاست جمهوری اگر حریفم ترامپ باشد خیلی خوش شانس خواهم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران بازگشت دونالد ترامپ یا یکی از متحدانش به صحنه انتخاباتی و پیروزی احتمالی آنهاست یا خیر تاکید کرد: من هیچ گونه نگرانی در مورد این موضوع ندارم و اصلاً چنین فکر نمی‌کنم.

رییس جمهور آمریکا در ادامه تصریح کرد: فکر نمی‌کنم شما هیچ رهبر اروپایی را پیدا کنید که با من مخالف باشد.

جو بایدن در این نشست خبری تاکید کرد اگر در سال ۲۰۲۴ وضعیت سلامتی خوبی داشته باشد قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهد داشت.

او پیشتر گفته بود حتی به خاطر رقابت با دونالد ترامپ شده بار دیگر در صحنه رقابت‌های انتخاباتی حاضر خواهد شد. بایدن در این نشست خبری خاطرنشان کرد: من چرا باید در رقابت با دونالد ترامپ کنار بکشم؟ چرا نباید کاندید شوم؟ او هم یک نامزد انتخاباتی است و این امر می‌تواند احتمال پیروزی من را افزایش دهد.

دونالد ترامپ در ماه‌های اخیر بار‌ها تاکید کرده در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ حضور فعال خواهد داشت. بسیاری در آمریکا به دلیل کاهش قابل ملاحظه محبوبیت جو بایدن به دلیل برخی سیاست‌های داخلی و بین المللی پیروزی دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی آتی را بسیار محتمل می‌دانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید