پاسخ قاطع تهران به ادعای ارتباط ضارب سلمان رشدی با ایران

کدخبر: ۵۱۵۰۸۶
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره برخی از اخبار منتشر شده در مورد ارتباط ضارب سلمان رشدی با ایران، تصریح کرد: به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم.
پاسخ قاطع تهران به ادعای ارتباط ضارب سلمان رشدی با ایران

به گزارش اقتصادنیوز،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود با خبرنگاران، درباره حمله به سلمان رشندی و اظهارنظر مقامات آمریکایی در این زمینه، گفت: ما هم این موضوع را در رسانه‌ها دنبال کردیم و شنیدیم اما آن چیزی که می‌توانم در ارتباط با این موضوع مطرح کنم این است که در ماجرای مله به سلمان رشدی هیچکس را غیر از حامیان او شایسته سرزنش و ملامت و حتی محکومیت نمی‌دانم.

شرط ایران برای توافق هسته ای در آینده نزدیک /در مرحله پیشرفت قرار داریم اما .../مشورت های جدی در حال انجام است

وی اضافه کرد: سلمان رشدی با اهانت به مقدسات اسلامی و با عبور از خطوط قرمز بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و همچنین خطوط قرمز همه پیروان ادیان الهی خود را در معرض خشم و غضب مردمی قرار داد، نه تنها مسلمان‌ها بلکه همه پیروان ادیان الهی از اینکه به مقدسات یک دین الهی و آسمانی رسول الهی و اهانت شده رنجور شده و رنجور هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره برخی از اخبار منتشر شده در مورد ارتباط فرد ضارب با ایران، تصریح کرد: به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم. کسی حق ندارد جمهوری اسلامی ایران را متهم کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید