پیام صریح رئیسی به اسرائیلی ها /گشت ارشاد مدیران تشکیل شد /کار سلیقه‌ای و فراقانونی ممنوع

کدخبر: ۵۱۸۰۹۸
اقتصادنیوز: رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه تاکید کرد که سلاح هسته‌ای جایی در برنامه ما ندارد و رهبر انقلاب این مورد را حرام اعلام کرده‌اند.
پیام صریح رئیسی به اسرائیلی ها /گشت ارشاد مدیران تشکیل شد /کار سلیقه‌ای و فراقانونی ممنوع

به گزارش اقتصادنیوز، دومین نشست خبری سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم در سالن اجلاس سران با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

بخش هایی از اظهارات رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاری ها و کانال های خبری بخوانید؛

* گشت ارشاد مدیران که وعده داده بودیم زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شده و این وعده عملی شده است .گشت مدیران فعالتر از همیشه است این کار برای متوجه کردن مدیران تشکیل شده است. اگر گشت ارشاد مدیران در یک سازمان فعال شد به معنای این نیست که حتماً فساد در آن سازمان است؛ نمی‌خواهیم این را بگوییم.

*اگر تاریخ ایران اسلامی را نگاه کنید زندگی زنان این مرز و بوم همراه بوده با عفاف و حجاب.

*در جامعه مدار قانون است و هیچکس کار سلیقه‌ای و فراقانونی حق ندارد کاری بکند. ملاک و معیار قانون است و قانون مداری و قانون محوری همه‌ی مسایل را حل خواهد کرد.

*بارها گفته‌ایم که سلاح هسته‌ای جایی در برنامه ما ندارد و رهبر انقلاب این مورد را حرام اعلام کرده‌اند و این مورد جایی در برنامه کشور ما ندارد.

*رژیم صهیونیستی از ابتدا نمی‌خواست که ما به این دانش دسترسی داشته باشیم. در ارتباط با تهدیداتی که این رژیم نسبت به ما دارد باید ببیند آیا اصلا حریف دیگران هست؟ سال‌ها قبل حریف سنگ مردم فلسطین می‌شد، اما آیا امروز حریف موشک‌های نقطه‌زن آن‌ها می‌شود؟ آن‌ها اگر توان مقابله داشتند، پس چرا دست به ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی زدند؟

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید