امام جمعه سمنان: جوانان شرکت کننده در اعتراضات اخیر جوگیر شده بودند!

کدخبر: ۵۲۹۸۰۶
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دبرخی جوانان از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
امام جمعه سمنان: جوانان شرکت کننده در اعتراضات اخیر جوگیر شده بودند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز دوشنبه در دیدار کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان در دفتر امام جمعه این شهر ابراز داشت: دشمن با رسانه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده و جنگ امروز، رسانه‌ای است.

روزنامه اصولگرا: خوشحالی دختری که روسری اش را در خیابان برمی دارد، مثل خوشحالی بچه ای است که به او آب نبات می دهند

امام جمعه سمنان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین گفت: اهتمام ویژه رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی و بیان دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی خنثی کننده دسیسه دشمنان خواهد بود.

وی همچنین با یادآوری فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه دسیسه دشمنان بیان کرد: جنگ امروز، ترکیبی است و دشمن از ابزار و ظرفیت رسانه به بهترین نحو برای پیشبرد اهداف شوم خود بهره می‌گیرد و در این شرایط باید رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی بیش از پیش فعال باشند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: بسیاری از جوانانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، درکی از چرایی حضور خود نداشتند و به گفته خودشان جوگیر و هیجانی شده بودند و این موضوع توجه به جهاد تبیین و اقناع‌سازی افکار عمومی را دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به «مرگ دختر خانمی طی روزهای گذشته»، بیان کرد: دشمن با استفاده از جنگ رسانه‌ای و به حاشیه کشیدن جوانان موجب اغتتشاشات در کشور شد.

وی اضافه کرد: برخی جوانان از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید