واکنش شریعتمداری به حادثه تروریستی در شاهچراغ(ع)

کدخبر: ۵۳۰۷۳۲
اقتصادنیوز: وزیر سابق کار در دولت روحانی طی پیامی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز را تسلیت گفت.
واکنش شریعتمداری به حادثه تروریستی در شاهچراغ(ع)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، محمد شریعتمداری، وزیر سابق کار و تعاون و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم طی پیامی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را تسلیت گفت.

جزئیات اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان درباره وقایع امروز زاهدان

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود این جمله پیر جماران امام (ره) پس از چهل و اندی سال همچنان جاری و ساری است . کشوری که بنیانش با خون شهیدانش بیمه شده است ، از شهید شدن و شهید دادن نمی هراسد .

امروز ما سوگوار خون های به ناحق ریخته مردم مظلومی هستیم که قربانی حماقت و جنایتند . زائران مظلوم بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی (ع) شاه چراغ ، چشم و چراغ سرزمین فارس ، مردم بزرگ شیراز و ملت بزرگ ایران‌ قربانی ددمنشی دشمن حیوان صفت بشریت ، داعش جنایتکار شدند و در حال زیارت به خاک و خون غلتیدند .

اینجانب این مصیبت بزرگ را به همه هموطنانم‌ ، خصوصاً مردم خوب و خونگرم و شایسته و بزرگ منش شیراز تسلیت عرض میکنم و برای خانواده های شهدای گرانقدر این حادثه صبر و آرامش و برای مجروحان عافیت کامل از خدای بزرگ مسئلت دارم . امنیت که دُرّی گرانبها و از موهبتهای بزرگ الهی است ، در سایه عقل و منطق حکمرانان و انسجام و یکپارچگی یک ملت تقویت و با تضعیف هر یک از این عناصر مهم از جامعه رخت بر می بندد.

توجه به نصایح بزرگان و عنایت بزرگان به نصایح مصلحان دلسوز ملک و ملت از مهمترین لوازم ایجاد ، بسط و نضج امنیت در جامعه است .

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

محمد شریعتمداری

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید