هشدار امام جمعه قم به دانشجویان و معترضان؛ دشمن شما را کنار خواهد زد!

کدخبر: ۵۳۲۳۵۳
​اقتصادنیوز: آیت الله حسینی بوشهری گفت: برخی دانشجویان و فریب خوردگان باید دشمن شناس باشند و وقتی دشمن به مراد و اهداف خود دست یافت آنان را کنار خواهد زد و نباید به این دشمنی که جنایات زیادی علیه ملت ایران انجام داده دل خوش کرد.
هشدار امام جمعه قم به دانشجویان و معترضان؛ دشمن شما را کنار خواهد زد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امام جمعه قم گفت: دشمنان بعد از آنکه نتوانستند جلوی انقلاب را بگیرند دست به اقداماتی همانند اغتشاشات امروز زدند که مسئولین باید دغدغه ملت در خصوص پایان دادن به اغتشاشات را پیگیری کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: در ۱۳ آبان سه حادثه مهم رخ داد که تبعید امام از جمله آنان بود و این تبعیدهای امام بعد از اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون ادامه داشت و در نهایت با پیروزی انقلاب، امام با استقبال گرم به ایران آمد و با استقبال گسترده مردم نیز از دنیا رفت.

بنده می گویم که شما دروغگوی عالم و بی رحم ترین جریانی هستید/ ام الفساد قرن هستند

وی افزود: حادثه ای دیگر در سالروز ۱۳ آبان یورش نظامیان طاغوت به صف دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ بود که این روز به نام روز دانش آموز نیز نامگذاری شده است.

امام جمعه قم بیان داشت: دانش آموزان باید پیشینه خود را بداند و امروز نباید در زمین دشمن بازی کرد و دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی در برابر استکبار می ایستد و مقابله می کند.

دستگیری برخی از معترضان با قمقمه‌ مشروبات الکلی!

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: اسناد لانه جاسوسی و جنایات آمریکا باید در کتاب های درسی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تاکید کردند، اما متاسفانه عملیاتی نشد که از مسئولان امر می خواهیم این فرمایش رهبری را اجرایی و عملیاتی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: آمریکا علیه ملت ایران و کشورهای مختلف جهان، جنایات بسیاری روا داشته که نمی توان به این کشور خوش بین بود و دشمنان بعد از آنکه نتوانستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند دست به اقدامات دیگری زند که اغتشاشات امروز در ادامه همان مسیر است که مسئولین باید دغدغه ملت در خصوص پایان دادن به اغتشاشات را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها ضد و نقیض حرف می زنند افزود: آنان می گویند ما طرفدار ملت ایران هستیم اما گویا منظور آنان از ملت ایران فقط اغتشاشگران است و سیل جمعیت مردم ایران در راهپیمایی امروز ملت ایران حساب نمی شوند.

امام جمعه قم بیان داشت: در سالهای بعد از انقلاب هر توطئه‌های ای که در کشور رخ داده سرنخ آن به آمریکایی ها باز می گردد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به برخی از جنایات آمریکایی ها بیان داشت: آنان از تروریست هایی که هفده هزار نفر از مردم ایران را ترور کردند حمایت می کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها از عراق در جنگ با ایران حمایت کرده و کودتا نوژه را به راه انداختند و به طبس و هواپیمای مسافربری ایران حمله کردند و سردار سلیمانی را به شهادت رساندند و از صهیونیست های قاتل حمایت می کنند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آمریکایی ها و غربی ها بدانند ملت ایران دست از انقلاب و رهبری برنمی دارد.

آمریکا ۶۰ کودتا در جهان انجام داد

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اگر بخواهیم به آمریکا نمره دهیم به شاخص رفتاری آنان نمره می دهیم افزود: ۳۵ کودتا قبل از پیروزی انقلاب و ۲۵ کودتا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان توسط آمریکایی ها رخ داد که این کارنامه زشت در هیچ کشوری سراغ نداریم.

وی بیان داشت: برخی دانشجویان و فریب خوردگان باید دشمن شناس باشند و وقتی دشمن به مراد و اهداف خود دست یافت آنان را کنار خواهد زد و نباید به این دشمنی که جنایات زیادی علیه ملت ایران انجام داده دل خوش کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: کشور نیازمند پیشرفت های علمی است و برخی ها می خواهند دانشگاه ها را به تعطیلی بکشانند و برخی از دانشجویان نیز در زمین دشمن بازی می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید