ابتکار معاون رئیس‌جمهور برای گفت‌وگو با دانشجویان + فیلم و عکس

کدخبر: ۵۳۳۶۶۵
اقتصادنیوز: پس از حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، ظهر امروز دانشجویان معترض در این جلسه در دفتر حسینی با وی گفت‌وگو کردند.
ابتکار معاون رئیس‌جمهور برای گفت‌وگو با دانشجویان + فیلم و عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، روز گذشته جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با عنوان «جمهوری اسلامی؛ آزادی و حق اعتراض» برگزار شد که در این مراسم حسینی سخنان، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان را شنید و به آن‌ها پاسخ داد اما عده‌ای با ایجاد هیاهو و فریاد و سر دادن شعارهایی، در برگزاری این مراسم اختلالاتی به وجود دارد.

امروز و پس از برگزاری این مراسم، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برخی از دانشجویانی که روز گذشته در تریبون آزاد به عنوان دانشجوی منتقد ابراز نظر و یا با عصبانیت و فریاد ابراز ناراحتی و اعتراض کردند و هم‌فکران آن‌ها نیز در لحظاتی در برگزاری مراسم اختلال به وجود آوردند، دعوت کرد تا در نشستی صمیمی که در دفتر وی برگزار شد، به دور از هیاهو انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

این جلسه که ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ آبان در دفتر معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، 2 ساعت به طول انجامید و حسینی از انتقادات این دانشجویان مطلع و به ابهامات و سوالات آن‌ها پاسخ داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید