شکایت قالیباف از یک نماینده مجلس!/ ماجرا چیست؟

کدخبر: ۵۳۴۹۳۹
اقتصادنیوز: بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس، جزییات شکایت رییس مجلس از وی را تشریح کرد.
 شکایت قالیباف از یک نماینده مجلس!/ ماجرا چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس مجلس به خاطر توییت اعتراضی من در واکنش به جمع‌آوری امضا از نمایندگان برای یک بیانیه که سربرگ و محتوای آن با هم متفاوت بود از من شکایت کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابلاغیه دادسرا هنوز به دستم نرسیده است افزود: پس از سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه و واکنش ها به این سفر، بیانیه‌ای در صحن مجلس برای جمع آوری امضا نزد نمایندگان برده شد. عنوان سربرگ و محتوای آن با هم متفاوت بود.

نادران: انتخابات در تهران به قمار تبدیل شده است

خطاب تند نماینده مجلس به رئیس جمهور/ آقای رئیسی! اقتصاد فقط صدقه دادن به مردم نیست

وی اظهار داشت: عنوان سربرگ بیانیه «تقدیر و حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب» بود اما در پایان متن بیانیه آمده بود که «کسانی که نسبت به سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه اعتراض و واکنش داشته اند در مسیر دشمن برای تخریب مجلس انقلابی حرکت می‌کنند».

نوباوه خاطرنشان کرد: تعدادی از نمایندگان امضا کننده این بیانیه در اعتراض به این رفتار امضای خود را پس گرفتند.

وی افزود: پس از این کار بنده در صفحه مجازی خود در توییتر به این موضوع اشاره کردم و نسبت به جمع‌آوری امضا برای چنین بیانیه‌ی واکنش نشان دادم، به دنبال این توییت رئیس مجلس از بنده به قوه قضائیه شکایت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از زمان شکایت رئیس مجلس تاکنون از بنده می خواستند که از رئیس مجلس عذرخواهی کنم تا رئیس مجلس از شکایتش صرف نظر کند که من این کار را نکردم و امروز ابلاغیه دادسرا به دست من رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید