سرنوشت خاشقچی در انتظار رعنا رحیم پور است؟/ یک نشریه اصولگرا هشدار داد

کدخبر: ۵۳۸۲۱۰
یک هفته‌نامه اصولگرا در نخستین شماره خود، با اشاره به ماجرای فایل صوتی منتشر شده از مجری بی‌بی‌سی فارسی در فضای مجازی، نوشت «خطر مشابه جمال خاشقچی در کمین رعنا رحیم‌پور».
 سرنوشت خاشقچی در انتظار رعنا رحیم پور است؟/ یک نشریه اصولگرا هشدار داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، هفته‌نامه «جامعه آگاه» در این مطلب کوتاه با اشاره به سخنان ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه مبنی بر اینکه رحیم‌پور می‌تواند به ایران بازگردد، نوشته «هجمه‌ها علیه مجری بی‌بی‌سی تا حدی بود که او صحفه اینستاگرام و توییتر خود را پاک کرد و از کار خبرنگاری اعلام کناره‌گیری کرد.»

یک ادعای عجیب درباره حسین رونقی

Page-4-jameh-717x1024

 

این مطلب در پایان آورده: «با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.»

نخستین شماره هفته‌نامه «جامعه آگاه» این هفته منتشر شده است. مدیر مسئول این نشریه نیز ‌رضا غلامحسین‌نژاد است که تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» در شبکه 3 سیما بوده است.‌

سردبیر این نشریه هم حدیثه سوختانلو است. او در سابقه خود مدیریت روابط‌عمومی برنامه «اعجوبه‌ها» در صدا و سیما را دارد و در روزنامه‌ رسالت از روزنامه‌های جناح راست سنتی و وبسایت اصولگرای نسیم‌آنلاین هم فعالیت داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید