قاضی دیوان عالی کشور: اجرای حکم محسن شکاری، اولین قدم بود

کدخبر: ۵۴۰۴۵۳
اقتصادنیوز: قاضی دیوان عالی کشور گفت: قوه قضائیه با اجرای حکم محسن شکاری اجرای مر قانون کرد و اولین قدم را در رساندن اغتشاش‌گران اخیر به سزای اعمالشان برداشت.
قاضی دیوان عالی کشور: اجرای حکم محسن شکاری، اولین قدم بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رسانه‌هایی که طی چند ماه اخیر، دشمنی خود را با مردم ایران و جمهوری اسلامی بیشتر از گذشته نشان داده و گروهی خود فروخته را با خود همراه کرده و مردم را به شکستن قانون دعوت می‌کردند، حالا دفاع از مجرمی که راه بر مردم می‌بندد، سلاح سرد به‌دست می‌گیرد، عربده می‌کشد، مامور قانون را به قصد کشت هدف قمه‌ی در دست خود قرار می‌دهد را در دستور کار قرار داده و سعی در ایجاد موج دیگری دارند که بر آن سوار شوند.  

بیانیه شورای تامین سیستان‌وبلوچستان درباره شهادت امام جمعه اهل سنت خاش

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی طی گفت‌وگو با فارس با تشریح حکم محاربه، این اقدام قوه قضاییه را بر مبنای قانون دانست و اظهار داشت: طبق ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی، کسی که با سلاح، مال، جان و ناموس مردم را تهدید یا به ارعاب بپردازد و ناامنی ایجاد کند، محارب است و حکم اعدام دریافت می‌کند. 

 وی با بیان اینکه محسن شکاری سلاح کشیده و پلیس را زخمی کرده و راه را بر مردم بسته است، گفت: این شخص حکمش اعدام است و با قصاص تفاوت دارد. 

وزیر کشور: اگر فضای انقلابی و جهادی به تحکیم اعتقادات و باورها نینجامد ...

غضنفرآبادی ادامه داد: قوه قضائیه با اجرای حکم محسن شکاری، اولین قدم را در رساندن اغتشاش‌گران اخیر به سزای اعمال خود برداشت، موضوعی که روزهای آینده پررنگ‌تر می‌شود و داد کاسبان ناامنی مردم بالا و بالاتر می‌رود، بنابراین باید مراقب بود و بیش از گذشته به روشنگری پرداخت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید