ادعای اسرائیل درباره شهادت دختر 15 ساله فلسطینی

کدخبر: ۵۴۱۲۴۹
اقتصادنیوز: جنی زکارنه، دختر نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی صبح امروز در شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر به شهادت رسید، اما ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای بار دیگر از برعهده گرفتن مسئولیت این جنایت شانه خالی کرد.
ادعای اسرائیل درباره شهادت دختر 15 ساله فلسطینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در بیانیه‌ای مدعی شده که «جنی زکارنه» دختر ۱۵ ساله فلسطینی «به طور تصادفی و به دلیل حضور همزمان با تیراندازی به سوی افراد مسلح، به قتل رسید».

فوری / تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

این در حالی است که جنی زکارنه دختر ۱۵ ساله فلسطینی با شلیک مستقیم نیروهای رژیم اشغالگر به سر او به شهادت رسید.

امروز شهروندان فلسطینی در جنین و سایر مناطق، حضور پرشوری در مراسم تشییع این شهیده داشتند.

جنی زکارنه دختر نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی صبح امروز در شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر به شهادت رسید.

رهگیری یک هواپیمای جاسوسی در نزدیکی مرزهای روسیه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «جنی مجدی عسام زکارنه» در حمله صهیونیست‌ها به شهر جنین از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به جنین یورش برده و ۳ فلسطینی تحت تعقیب از جمله ثائر و محمد جهاد حثناوی دو برادر فلسطینی و حسن احمد مرعی را به اسارت گرفتند.

گردان جنین اعلام کرد که در جریان یورش اشغالگران به شهر جنین، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند که طی آن ضربه سختی به صهیونیست‌ها وارد شده و شماری از آن‌ها زخمی شدند.

این دومین بار در طول ماههای اخیر است که ارتش رژیم صهیونیستی آشکارا مسئولیت جنایت خود را برعهده نمی گیرد و آن را متوجه فلسطینی ها می کند.

پیش از این، نظامیان رژیم صهیونیستی شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی - آمریکایی شبکه الجزیره قطر را در جریان پوشش تحولات شهر جنین به ضرب گلوله از فاصله ۱۵۰ متری به شهادت رساندند و از بار مسئولیت آن شانه خالی کردند.

شهادت ابوعاقله نخستین مورد در پرونده سیاه رژیم صهیونیستی در قتل و کشتار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نیست زیرا براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، این رژیم از سال ۲۰۰۰ و آغاز انتفاضه دوم مردم فلسطین تاکنون ۴۵ روزنامه‌نگار را به قتل رسانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی