توصیه اقتصادی روزنامه نزدیک به قالیباف به دولت رئیسی /صد برابر التهابی که کف خیابان دیدیم، در دل طیف وسیعی از مردم هست

کدخبر: ۵۴۱۸۶۶
رسانه نزدیک به قالیباف نوشت: فروکش کردن التهابات باید التهاب درونی مسئولان را برای رسیدگی به معیشت چندبرابر کند و قرار یافتن کشور باید بی‌قراری دولت و حاکمیت برای برون‌رفت کشور از تنگنای اقتصادی را بیفزاید.
توصیه اقتصادی روزنامه نزدیک به قالیباف به دولت رئیسی /صد برابر التهابی که کف خیابان دیدیم، در دل طیف وسیعی از مردم هست

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه رسالت نوشت:

با بازگشت آرامش به خیابان‌ها، این مهم نباید فراموش شود صدبرابر التهابی که در برخی خیابان‌ها بود و دشمن آن را بزرگ‌نمایی می‌کرد، در دل‌های طیف وسیعی از مردم جریان دارد که نگران حال و آینده هستند و برای گذران زندگی، با دشواری جدی طرفند. 

این مسئله‌ای است که دشمن با اینکه سعی در بهره‌برداری از آن دارد اما مدام آن را به محاق می‌برد؛ خصوصا در این دولت که هم اهمیت و بزرگی مسئله معیشت درک شده و هم آدرس آن به درستی شناخته شده است.

امروز هیچ جهاد تبیینی بالاتر از این نیست که ضروریات معیشتی به نحو ملموس و محسوس خاصه برای اقشار آسیب‌پذیر بهبود پیدا کند؛ چه این حالت زمین حاصلخیزی که برای پذیرش دروغ‌های رسانه‌های تروریست در دل‌ها ایجاد شده را از بین می‌برد.

فروکش کردن التهابات باید التهاب درونی مسئولان را برای رسیدگی به معیشت چندبرابر کند و قرار یافتن کشور باید بی‌قراری دولت و حاکمیت برای برون‌رفت کشور از تنگنای اقتصادی را بیفزاید. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید