سردار فدوی: مردم همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند

کدخبر: ۵۴۴۶۵۹
اقتصادنیوز: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وقتی جلوه‌ای از روال حق به میدان می‌آید و شهدایی که با پای خودشان به دنبال اهداف انقلاب اسلامی ایستادند، مردم به پا می‌خیزند و یکی از جلوه‌های حضور مردم در جبهه حق، در مراسم تشییع شهداست.
سردار فدوی: مردم همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی صبح امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در تهران با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حرکت امروز مردم در کشور و حضورشان در تشییع پیکرهای پاک شهدا را طی ۴۴ سال گذشته هم داشتیم که همگی نشان می‌دهد مردم طی این چهار دهه همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

پوشش متفاوت دریابان علی شمخانی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران/ عکس

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها در این چند سال افزایش داشته و دشمن خباثت‌های زیادی به خرج داده، اما مردم همیشه بصیرتشان را نشان داده‌اند و در جبهه حق انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند، اظهار داشت: وقتی جلوه‌ای از روال حق به میدان می‌آید و شهدایی که با پای خودشان به دنبال اهداف انقلاب اسلامی ایستادند، مردم به پا می‌خیزند و یکی از جلوه‌های حضور مردم در جبهه حق، در مراسم تشییع شهداست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مردم در عمل ثابت کردند در جبهه حق هستند و هیچگاه مرعوب جبهه باطل نشدند، تصریح کرد: مردم تشخیص می دهند این صحنه باید صحنه حضور باشد و بیش از چهار دهه هست که این روال ادامه دارد. همواره وعده خدا حق است و در وعده خدا تخلفی نیست. حزب خدا همیشه پیروز است و جبهه باطل یک بار هم پیروز نیست.

فدوی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و اینکه جنگ تحمیلی یک گنجینه است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس هشت سال طول کشید و تعداد زیادی از مردم این توفیق را پیدا کردند تا در جبهه حق علیه باطل مبارزه کنند، در حالی که هر زمان هم امکان داشت شهید شوند ولی میلیون‌ها نفر آمدند و قریب به ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند و این بالاترین صحنه‌ای از ایستادگی مردم پای جبهه حق است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید