فرمانده لشکر مردم پایه ۱۴ امام حسین (ع):

دشمن در صدد تغییر ذائقه و باورهای دینی است

کدخبر: ۵۴۵۲۸۱
اقتصادنیوز: سردار محمد هاشمی پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در جامعه ذائقه ها را تغییر و بین مردم و باورهای اعتقادیشان اختلاف ایجاد کند.
دشمن در صدد تغییر ذائقه و باورهای دینی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار محمد هاشمی پور در یادواره شهدای دهستان برزاوند واقع در روستای مار اردستان افزود: شهیدان برای حفظ ارزش هایی مثل عفاف و حجاب و دفاع از اسلام و قرآن رفتند،دشمن به دنبال تغییر ذائقه ماست و می خواهد مردم از شهدا یاد نکنند.

حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس در صف اول رهبری نبردها با داعش بودند

وی اظهار کرد:دشمن به دنبال دنیا است و می گوید هرکسی در مقابل دنیای من بایستد من با او دشمنی می کنم و تعداد جبهه کفر همیشه بیشتر است،حجاب سخت است اما بی حجابی و بی بند و باری راحت است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بیان کرد:دشمن امروز به دنبال نابودی عفت و حجاب است،کسانی که انقلاب کردند از مساجد آمدند و کسانی که امروز به دنبال اغتشاش در کشور هستند از کاباره ها هستند که با پیروی از آمریکا بیرون می آیند.

سردار هاشمی پور گفت:دشمن میلیارد ها دلار خرج کرده تا اسلام و قرآن را از ما بگیرد،دشمن به خوبی کار می کند و به دنبال هدف گیری نسل جوان ما و تغییر تفکر مردم است،در تاریخ می بینیم که سر فرزند پیامبر(ص) را به اسم دین بریدند و گفتند حسین(ع) خارجی است و فرق حضرت علی(ع) را شکافتند و بعد گفتند مگر علی (ع) نماز می خوانده که در مسجد شهید شده است.

وی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که به دهان استکبار و آمریکا زده و همه دنیای استعمار را به مخاطره انداخته است و امروز یک کشور پیشرفته و مستقل هستیم.

وی اظهار کرد:آمریکا ابتدا ذهن مردم را تغییر می دهد و این کار را در سوریه انجام داد و به مردم القا کرد که دولت شما به درد نمی خورد و داعش را خلق کرد و وارد سوریه کرد تا محور مقاومت را نابود کرده و بعد وارد ایران شود که با حضور شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن شکست خورد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بشار اسد باید بماند، امروز می بینیم که اسد هنوز حضور دارد.

حمله تند علم الهدی به میرحسین موسوی

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) بیان کرد:در اغتشاشات اخیر به دنبال تضعیف جایگاه رهبری و مرجعیت بودند اما شکست خوردند و اگر ما با فرهنگ شهادت و انقلاب بیگانه باشیم نتیجه آن اغتشاشات کف خیابان و بی عفتی می شود.

سردار هاشمی پور افزد:دشمن به دنبال ایجاد ولنگاری فرهنگی و اجتماعی است تا تیشه به ریشه مردم بزند چون امروز آمریکا و اسرائیل رو به افول بوده و در حال نابودی هستند.

دهستان برزاوند به مرکزیت روستای نیسیان ۲هزارو ۵۰۰نفر جمعیت داشته و در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب اردستان واقع است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد و ۳۱۸ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید