سردار سلامی: انتقام سردار سلیمانی جزو کارهای قطعی ماست

کدخبر: ۵۴۶۲۴۲
برمانده کل سپاه در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: همانطور که حصرت آقا فرمودند، انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست.
سردار سلامی: انتقام سردار سلیمانی جزو کارهای قطعی ماست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با حصور باشکوه مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم گفت: این تجلیل و قدرداشناسی از مجاهدت ها و فداکاری هایی که شهید سلیمانی در طول چهل سال زندگی مجاهدانه خود انجام داد، نشان می‌دهد که مردم خیلی قدرشناس هستند و قدرخادمان خود را می‌دانند و آنها را هیچ گاه فراموش نمی کنند‌ و زمان نمی تواند غلبه کند‌.

ناگفته دختر سردار سلیمانی از پدرش/ بعد از دریافت نشان ذوالفقار به ما گفت حواستان باشد/ حاج قاسم چه موسیقی هایی گوش می کرد؟

وی افزود: هرکسی که اخلاص داشته باشد و برای خدا کار کند، اعمال صالح او باقی می ماند. اینکه مردم با این عظمت حضور پیدا کرده اند، نشان دهنده زنده بودن حاج قاسم است و این حضور باشکوه نشان می‌دهد شهدا زنده هستند و حقیقتی که قرآن می گوید جاری است.

پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان برای سردار سلیمانی/ از برادر شهیدم می خواهم...

سلامی در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: همانطور که حصرت آقا فرمودند، انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست. انشاءالله در زمان و موقعیت مناسب خود این کار را انجام خواهیم داد. ما از این‌مسئله منصرف نمی شویم زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید