واکنش یک نماینده مجلس به انتصاب سردار رادان

کدخبر: ۵۴۷۰۳۳
​عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: انتصاب سردار رادان به تقویت امید و احساس امنیت بیشتر در جامعه خواهد انجامید.
واکنش یک نماینده مجلس به انتصاب سردار رادان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسین محمدصالحی با اشاره به انتصاب سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: با توجه به اینکه سردار رادان قبلا نیز فعالیت های خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و هم نیروی ارزنده ای به شمار می رود می تواند فعالیت های مثبتی را در این حوزه داشته باشد.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور شد

وی در ادامه اظهار کرد: قطعا لازمه بر این است که هرچند سال یکبار تغییر صورت بگیرد. ما از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر می کنیم که به این فکر بوده اند. این تغییر و انتصاب ایشان می‌تواند امید و انگیزه بیشتری را هم در بین کارکنان نیروی انتظامی و هم در بین مردم برای احساس امنیت بیشتر ایجاد کند.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به  وضعیتی که کشور در چند ماه اخیر تجربه کرد، مقداری خستگی و سرخوردگی ایجاد شده بود که از نظر بنده با این تغییر سردار رادان به موفقیت های بیشتری در این حوزه دست خواهد یافت و با انگیزه و روحیه قوی وارد عرصه کار در این حوزه خواهند شد. این تغییر و انتصاب سردار رادان بسیار خوب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید