واکنش انصارالله به اهانت به قرآن کریم در سوئد

کدخبر: ۵۵۰۲۵۱
اقتصادنیوز: دفتر سیاسی جنبش انصارالله در واکنش به اهانت به قرآن کریم در سوئد از مسلمانان خواست تا پاسخ قاطعی به اقدامات خصمانه علیه مقدسات بدهند.
واکنش انصارالله به اهانت به قرآن کریم در سوئد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شنبه شب ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد، از مسلمانان جهان خواست تا پاسخ قاطعی به اقدامات خصمانه علیه مقدسات بدهند.

بیانیه جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی درباره تحریم‌ علیه «پوما»

به گزارش ایرنا از المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است: ما سوزاندن قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را اقدامی خصمانه علیه اسلام و مسلمانان می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات خصمانه علیه مقدسات اسلامی نشان از میزان ورشکستی اخلاقی و سیاسی دولت‌های غربی دارد.

انصارالله یمن دولت سوئد را متحمل تبعات اهانت به مقدسات اسلامی دانسته و تأکید کرد که اتفاق افتاده بسیار رذیلانه است و چهره غیر مسئولانه‌ای برای دولتی که اجازه چنین کارهایی می‌دهد را نشان می‌دهد.

پیش تر «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تداوم هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی را که این بار در سوئد رخ داد، قویا محکوم کرد.

اعتراضات گسترده مردم فرانسه در پایتخت این کشور

راسموس پالودان رهبر حزب راست افراطی «خط سخت» دانمارک روز شنبه یک نسخه از قرآن را در نزدیکی سفارت ترکیه در استکهلم، در میان تدابیر شدید امنیتی پلیس سوزاند.

این اقدام پالودان با محکومیت شدید مسلمانان و کشورهای اسلامی مواجه شد و از دولت سوئد نیز به خاطر جلوگیری نکردن از این اقدام انتقاد شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی