خط و نشان روسیه برای کشورهای غربی‌ / نگویید ما به شما هشدار نداده‌ایم

کدخبر: ۵۵۱۲۰۲
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد دولت روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهند، مسکو این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
خط و نشان روسیه برای کشورهای غربی‌ / نگویید ما به شما هشدار نداده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس هیئت روسی در مذاکرات امنیت نظامی و کنترل تسلیحات در وین به کشورهای غربی نسبت به ارسال کمک های نظامی بیشتر به اوکراین هشدار داد.

اعلام رسمی بایدن درباره کمک تسلیحاتی به اوکراین

اسپوتنیک گزارش داد، «کنستانتین گاوریلوف» رئیس هیئت روسی در مذاکرات امنیت نظامی و کنترل تسلیحات در وین، روز چهارشنبه در واکنش به ارسال تانک های آمریکایی و آلمانی به اوکراین، تاکید کرد اگر آمریکا و ناتو به اوکراین برای حمله به شهرهای روسیه تسلیحات ارائه کنند، روسیه آماده است تا اقدام آنها را تلافی کند.

این مقام ارشد روس در نشست عمومی سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) به کشورهای غربی هشدار داد: اگر واشنگتن و ناتو به کی یف تسلیحات جهت حمله به روسیه و هدف قرار دادن شهرهای غیرنظامی و تلاش برای تصرف مناطق تثبیت شده طبق قانون اساسی ما ارائه کنند، مسکو مجبور خواهد شد اقدامات تلافی جویانه سختی در پیش گیرد.

گاوریلوف یادآور شد: نگویید ما به شما هشدار نداده ایم.

خبر خوب وزیر دفاع اوکراین / تانک‌های جنگی به کی‌یف می‌رسد؟

در ماه آوریل، مسکو طی یادداشتی که برای کشورهای عضو ناتو ارسال کرد که هر گونه کمک نظامی آنها به کی یف را محکوم کرد. «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که هرگونه محموله تسلیحاتی کشورهای غربی در خاک اوکراین هدف قانونی برای نیروهای روسیه محسوب خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید