تهدید به اعدام فلسطینی‌ها ازسوی وزیر صهیونیست

کدخبر: ۵۵۲۳۰۷
اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که به زودی قانون مجازات اعدام عاملان عملیات علیه شهرک نشینان را ارائه خواهد کرد.
تهدید به اعدام فلسطینی‌ها ازسوی وزیر صهیونیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نشستی با احزاب صهیونیستی اعلام کرد: دستوراتی را درباره پیگیری رسانه‌ها، رصد و دستگیری فلسطینیانی که سلاح دارند، صادر کردم.

نتانیاهو در باتلاق /کابینه بی‌ بی به تنش‌ها دامن می‌زند؟

قدس پرس گزارش داد، وی با تهدید فلسطینی‌های ساکن قدس اشغالی گفت: محله به محله برای تخریب خانه‌های مجریان عملیات‌ها می‌رویم.

این وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی خواستار منع آمد و شد در محله محل سکونت شهید فلسطینی مجری عملیات پجشنبه گذشته در شهر قدس اشغالی شد.

این مقام صهیونیست همچنین ممنوعیت ملاقات خانواده اسیران جنبش حماس با فرزندان خود را تمدید کرد و مدعی شد: من یقین دارم که ادامه ممنوعیت ملاقات خانواده‌های اسیران حماس با فرزندان آنها، بر پیشرفت پرونده اسیران و مفقودان اسرائیلی تأثیر زیادی دارد.

این در حالی است که وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تحریک آمیزش دستور تخریب ۱۴ خانه در شهر قدس اشغالی را صادر کرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که بن گویر تصمیم به تخریب روستای فلسطینی نشین الخان الاحمر در شرق قدس اشغالی گرفته است.

این تصمیم بن گویر در راستای دور جدید اقدامات و تجاوزگری صهیونیست‌ها با روی کار آمدن کابینه راست افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید