شی جین‌پینگ: بدون توجه به شرایط منطقه ای روابط خود را با ایران ادامه می دهیم

کدخبر: ۵۵۵۳۴۵
شی جین پینگ گفت: چین بدون در نظرگرفتن هرگونه تغییر در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی همکاریهای دوستانه خود با ایران را ادامه خواهد داد.
شی جین‌پینگ: بدون توجه به شرایط منطقه ای روابط خود را با ایران ادامه می دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، خبرگزاری شینهوا از دیدار رئیس جمهور این کشور با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در پکن خبر داد. 

براساس گزارش رویترز، «شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین در دیدار با رئیسی بر عزم پکن برای تعمیق همکاریها با ایران در زمینه تجارت و کشاورزی و زیرساختها تاکید کرده است. 

جین‌پینگ در ادامه به رئیس جمهوری ایران گفت، چین بدون در نظرگرفتن هرگونه تغییر در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی همکاریهای دوستانه خود با ایران را ادامه خواهد داد.

استقبال رسمی رئیس جمهور چین از رئیسی/ 21 گلوله توپ شلیک شد

رئیس‌جمهور چین صبح سه شنبه در محل کنگره ملی خلق چین به صورت رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان که در رأس هیأت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد.

براساس گزارشها، در سفر رئیس‌جمهور به چین قرار است توافقاتی در زمینه حمل و نقل به‌خصوص حمل و نقل ریلی به ارزش حدود ۱۲ میلیارد دلار منعقد شود که شامل پروژه‌هایی نظیر برقی‌کردن قطار سریع‌السیر تهران-مشهد و سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی  است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید