کره شمالی به سیم آخر زد / بیانیه تند علیه آمریکا

کدخبر: ۵۵۵۹۲۹
اقتصادنیوز: وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد در صورت برگزاری مانورهای نظامی آمریکا و کره‌جنوبی، جوابی قاطع به این اقدام خواهد داد.
کره شمالی به سیم آخر زد / بیانیه تند علیه آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، کره شمالی تهدید کرد که به اقدامات نظامی آمریکا و کره جنوبی در منطقه پاسخ جدی خواهد داد.

حمله سایبری مخرب به دفتر FBI در نیویورک

رویترز گزارش داد، وزارت خارجه کره شمالی روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد در صورتی که کره جنوبی و آمریکا مانورهای نظامی برنامه ریزی شده خود را ادامه دهند، پاسخ‌های بی سابقه و مستمر و محکم از سوی پیونگ یانگ دریافت خواهند کرد.

وزارت خارجه کره شمالی همچنین آمریکا و کره جنوبی را به افزایش تنش در منطقه متهم کرد.

هابیل آفاق به قتل رسید+ جزئیات

قتل یک طلبه به ضرب گلوله افراد ناشناس

در بیانیه‌ای، که از سوی رسانه دولتی «کی سی ان ای» منتشر کرد، به نقل از وزارت خارجه کره شمالی آمده است در صورتی که شورای امنیت سازمان ملل متأثر از ایالات متحده به فشار بر پیونگ یانگ ادامه دهد، کره شمالی اقدام نظامی بیشتری را در پیش خواهد گرفت.

بیانیه وزارت خارجه کره شمالی در حالی منتشر شد که کره جنوبی و آمریکا در نظر دارند مانورهای نظامی سالانه خود را به بهانه تلاش برای مقابله بهتر با تهدیدات هسته‌ای و موشکی فزاینده کره شمالی را به زودی برگزار کنند.

وزارت دفاع کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که این دو کشور هفته آینده رزمایش‌هایی را در واشنگتن و مانورهای منظم بهاری نیز در ماه آینده در کره جنوبی برگزار خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید