حال وخیم شهرام عبدلی در بیمارستان/ سطح هوشیاری پایین است/ بیماری او چه بود؟

کدخبر: ۵۵۶۲۶۱
پیگیری‌ها نشان می‌دهد امیرغفارمنش به همراه تهیه‌کننده کاری که شهرام عبدلی مشغول آن بوده، او را به بیمارستان رساندند و بعد از عمل اول الان دچار افت هوشیاری است.
حال وخیم شهرام عبدلی در بیمارستان/ سطح هوشیاری پایین است/ بیماری او چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال نمایش‌خانگی است که در مشهد فیلمبرداری می‌شود. 

به گفته امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس می‌گیرد که حالم خوب نیست و مرا به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب می‌رود و پزشکان تشخیص می‌دهند مشکل، عارضه مغزی است و او را به همراه تهیه‌کننده این اثر نمایش‌خانگی به بیمارستان قائم مشهد می‌برند. 

تقویم سال 1402/ مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی + لحظه دقیق تحویل سال

در حال حاضر یک عمل جراحی رویِ او انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محضِ نرمال شدن وضعیت هوشیاری‌اش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود. 

این بازیگر سینما و تلویزیون از مردم درخواست کرد تا برای بهبودی شهرام عبدلی بازیگر بسیاری از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمای ایران دعا کنند.

به گزارش تسنیم، شهرام عبدلی کارش با تلویزیون از "همسفر" قاسم جعفری شروع شد و یک‌سال بعد از پخش به "خط قرمز" همین کارگردان رسید و در اواخر دهه 1370 به سریالی پربیننده در تلویزیون تبدیل شد. بعد از "شب آفتابی" و "از نفس افتاده" به سریال "مختارنامه" داود میرباقری رسید. در "کمکم کن"، "آدمخوار" و "خون‌بها" ایفای نقش کرد. مجتبی یاسینی به او پیشنهاد نقش زندانبان در "طفلان مسلم" را داد و در کنار جهانگیر الماسی سریال خوبی از آب درآمد که هنوز هم تلویزیون در ایام محرم و صفر و مناسبت‌های دیگر روی آنتن می‌برد.

در "آخرین دعوت" حسین سهیلی‌زاده کنار حامد بهداد نقش مؤثری داشت و در "رستگاران" سیروس مقدم به یکی از نقش‌های منفی تلویزیون تبدیل شد. شهرام عبدلی در ادامه راهش به سریال‌های تاریخی تلویزیون همچون "تبریز در مه"، "سال‌های مشروطه" و "معمای شاه" پیوست. در سریال "پرستاران" علی‌رضا افخمی حاضر شد و در "سرّ دلبران" محمدحسین لطیفی نقشی برعهده گرفت و چندی پیش در سریالِ «صبح آخرین روز» زندگی شهید شهریاری هم ایفای نقش کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید