تذکر یک نماینده مجلس به رئیسی: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود/ به قانون عمل کنید!

کدخبر: ۵۵۶۷۶۴
​نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در اخطاری خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی سوال می‌کنم شما که مرد قانون بوده و هستید چرا قانون را رعایت نمی‌کنید.
تذکر یک نماینده مجلس به رئیسی: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود/ به قانون عمل کنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر اصول ۱۲۲ و ۱۲۳ قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور گفت: مشکل اصلی کشور عدم اجرای قانون است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جزء (۱) بند (۳) قانون بودجه مجلس مصوب کرد چنانچه دولت قصد دارد کالایی را از سبد ارز ترجیحی حذف نماید قبلا باید ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف‌کننده را برای کالای اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی و در امور پزشکی از طریق بیمه‌ها و به طرق جایگزین مطمئن به انجام رسانده باشد به طوری که افراد بتوانند این کالاها و خدمات را به نرخ پایان شهریور ۱۴۰۰ دریافت و در سقف سهمیه تعیین شده تهیه کنند.

دو حاشیه از حضور حسن روحانی در مجلس خبرگان /آملی لاریجانی و علم الهدی هم آمدند

حمله به آیت الله هاشمی از سوی ابراهیم فیاض /از نظر شرعی، مردها می‌توانند با «مایو شنا» به خیابان بیایند اما... /خاتمی دیگر کاری به دین ندارد

وی افزود: مردم و نمایندگان ببینند آیا این امر انجام شده است و از آقای رئیسی سوال می‌کنم شما که مرد قانون بوده و هستید چرا قانون را رعایت نمی‌کنید.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه از دولت انتظار می‌رود افراد ناکارآمد را تغییر دهد، گفت: دلیل دیگر مشکلات این است که تصمیمات درست و به موقع گرفته نمی‌شود و رئیس جمهور می‌خواهد تاوان معاونان و وزرای ناتوان را بدهد و انتظار می‌رود افراد ناتوان در هر مقام و مسئولیتی توسط رئیس جمهور عزل شوند و افراد توانمند به کار گرفته شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید