امام جمعه بوشهر:

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وظیفه تمامی مسئولان است

کدخبر: ۵۵۷۳۷۲
اقتصادنیوز: حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری گفت: همچنین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وظیفه تمامی مسئولان است چراکه اساس پیشرفت و توسعه مبتنی بر اصل امر به معروف و نهی از منکر است.
حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وظیفه تمامی مسئولان است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با تبریک ولادت امام حسین (ع)، ابالفضل عباس (ع)، امام زین العابدین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: روز پاسدار نشان از قدرشناسی مردم ایران از این نیروی حافظ امنیت و جان بر کف است.

عصبانیت علم‌الهدی از کسانی که پول خود را به دلار تبدیل می کنند! / در زمین دشمن بازی می‌کنید

وی با اشاره به اینکه پاسدار بودن افتخار است، بیان کرد: سردار شهید سلیمانی که جهان را تحت تاثیر خود قرار داد در مجموعه سپاه رویش و پرورش یافت و حمایت از سپاه واجب و تضعیف آن حرام است زیرا قدرت این نیرو باعث اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اثبات شد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی برپایه حضور مردم در صحنه و ولایت‌مداری آنان است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجت را بر مسئولان تمام کرد و اکنون نوبت مسئولان است که با تمام قوا در مسیر خدمت به مردم باشند.

وی یادآور شد: جهان در آینده به نام امام حسین (ع) رقم خواهد خورد و پیاده روی بزرگ اربعین خود سرآغازی بر این رویکرد و تاثیرگذاری مکتب سرور و سالار شهیدان است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: در ادامه مسیر مقدس جمهوری اسلامی جهاد تبیین ضرورتی اجتناب ناپذیر است که همگان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

درخواست مهم از مسوولان / گام مهم برای حل مشکلات اقتصادی مردم

وی گفت: همچنین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وظیفه تمامی مسئولان است چراکه اساس پیشرفت و توسعه مبتنی بر اصل امر به معروف و نهی از منکر است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: در ساماندهی وضعیت سواحل دستگاه‌های مربوطه مشخص هستند که باید با همراهی مردم نسبت به تحقق این مهم کمک کنند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار کرد: درآمد تولیدی استان بوشهر برای خزانه کشور بسیار بالا است باید به همین اندازه به مردم استان توجه شود تا فقر از این استان برطرف شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید