سردار سلامی: ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند

کدخبر: ۵۵۷۳۷۹
اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت است، گفت: این دو بال نظامی کشور مایه افتخار نظام هستند و با تمام قوا تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.
سردار سلامی: ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول امروز جمعه همزمان با روز پاسدار با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

وقیحانه از سازش با غرب سخن می گویند!

سردار سرلشکر سلامی در این دیدار که در حاشیه سفر به خوزستان انجام شد، گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله ) شده است‌.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهان ارتش و سپاه در شمال خوزستان، نیروهای مسلح را متحد و با بصیرت خواند و گفت: دو بال نظامی کشور یعنی ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند و با تمام قوا در هر زمان و هر مکان که لازم باشد تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در ادامه این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی ضمن تبریک ولادت امام  حسین (ع) و روز پاسدار گزارشی از عملکرد و توان نظامی این پایگاه ارائه داد و گفت: اتحاد، همفکری و هم افزایی ارتش و سپاه که به تعبیر مقام معظم رهبری  (مدظله العالی ) ید واحد هستند، در بالاترین سطح ممکن در این منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید