ورود دستگاه‌های اطلاعاتی مهم اسرائیل به صف مخالفان «بی‌بی»

کدخبر: ۵۶۱۰۸۲
اقتصادنیوز: سرویس‌های امنیتی اسرائیل در رأس آنها سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) و سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) به جنبش اعتراضی علیه سیاست‌های کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو ملحق شده‌اند.
ورود دستگاه‌های اطلاعاتی مهم اسرائیل به صف مخالفان «بی‌بی»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، به دنبال تشدید اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه تندرو رژیم صهیونیستی و نافرمانی نظامی علیه این طرح، منابع رسانه‌ای از ورود دستگاه‌های اطلاعاتی مهم این رژیم به صف مخالفان این طرح پرده برداشتند.

سایت اطلاعاتی فرانسوی «اینتلیجنس آنلاین» در این باره فاش کرد که سرویس‌های امنیتی حساس رژیم اشغالگر و در رأس آنها سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) و سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) به جنبش اعتراضی علیه سیاست‌های کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو ملحق شده‌اند.

برپایه این گزارش، «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی موساد به افسران خود اجازه داده است تا در تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو مشارکت کنند.

این رسانه افزود: از مجموع ۷۰۰۰ افسر موساد تنها ۳۰۰ افسر بلند پایه اجازه مشارکت در تظاهرات علیه نتانیاهو را ندارند.

اینتلیجنس آنلاین در ادامه گزارش داد: افسران شاباک نیز خواستار مشارکت در این اعتراضات شده‌اند اما «رونن بار» رئیس شاباک با درخواست آنها مخالفت کرده است.

طبق این گزارش، علی‌رغم مخالفت رونن بار با این درخواست، تعداد نظامیان ذخیره معترض به طرح اصلاحات قضایی درحال افزایش است.

نافرمانی نظامیان صهیونیست و تشدید روز افزون آن در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی، مقامات امنیتی تل‌آویو را به وحشت انداخته است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بودند.

این تظاهرات‌ در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید