برخورد هولناک دو بالگرد/ خبری از سرنشینان نیست

کدخبر: ۵۶۴۰۷۸
دو بالگرد ارتش آمریکا حین ماموریت آموزشی شبانه در این ایالت به شدت به یکدیگر برخورد و سقوط کردند.
برخورد هولناک دو بالگرد/ خبری از سرنشینان نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مقام‌های آمریکایی خبر دادند که دو فروند بالگرد ارتش این کشور ساعت ۲۲ چهارشنبه شب به وقت محلی ایالت کنتاکی در جریان ماموریت روزانه آموزشی تصادف کردند.

رسانه‌های آمریکایی شامل «نیویورک تایمز»، صبح امروز پنجشنبه (به وقت تهران) خبری فوری درباره تصادف شدید دو بالگرد ارتش این کشور مخابره کردند.

تغییر بازی اتمی در شبه‌جزیره کره/ آگهی ترحیم برجام و شلیک اروپا به پای خود

سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد که دو بالگرد ارتش آمریکا چهارشنبه شب در جریان یک ماموریت آموزشی در کنتاکی با یکدیگر برخورد کردند.

«ناندیس ال تورمان» با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این تصادف تلفاتی داشته است، افزود،  اطلاعی از وضعیت خدمه و سرنشینان این دو بالگرد در دست نیست.

«اندی بشیر» فرماندار ایالت کنتاکی اما در پیامی توئیتری اعلام کرد که احتمال وجود تلفات در نتیجه برخورد دو بالگرد ارتش وجود دارد. به گفته او، نیروهای پلیس ایالتی و اداره مدیریت امور اضطراری در صحنه تصادف حضور دارند.

به گفته سخنگوی ارتش آمریکا، دو بالگرد بلک هاوک مدل اچ اچ ۶۰ در ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در جریان ماموریت روزانه آموزشی خود در منطقه «تریگ کانتی» ایالت کنتاکی با یکدیگر برخورد کردند.

هر چند مقام‌های آمریکایی توضیح بیشتری درباره تعداد سرنشینان این دو بالگرد، هویتشان، وضعیت آنها و چرایی این تصادف ارائه نداده‌اند، یک رادیو محلی در کنتاکی خبر داده ممکن است تا ۹ نفر کشته شده باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید