بمب گذاری تروریستی در دمشق/ انفجار خودروی حامل مستشاران نظامی ایران صحت دارد؟

کدخبر: ۵۶۴۸۰۹
هیچ فرد ایرانی در بمب گذاری تروریستی شب گذشته (یک شنبه) دمشق آسیب ندیده و خودروی منفجر شده اساسا متعلق به ایرانی ها نبوده است.
بمب گذاری تروریستی در دمشق/ انفجار خودروی حامل مستشاران نظامی ایران صحت دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شامگاه یک شنبه با شنیده شدن صدای انفجار در شهر دمشق، برخی رسانه ها به اشتباه اعلام کردند که فرودگاه نظامی المزه مورد هدف بمب افکن های رژیم صهیونیستی قرار گرفته که پس از دقایقی این ادعا رد شد، اما دقایقی بعد معلوم شد که صدای انفجار مربوط به یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه فیلات المزه بوده است.

به دنبال انفجار این خودرو، منابع رژیم صهیونیستی به دروغ مدعی شدند که این خودرو حامل مستشاران نظامی ایران در سوریه بوده که هدف بمب گذاری و انفجار قرار گرفته است.

ماجرای مراسم سیزده بدر خانواده دیپلمات های ایرانی در انگلیس/ سفارت ایران واکنش نشان داد

اما با گذشت ساعاتی معلوم شد که این خودرو متعلق به یک فرد سوری بوده و در کنار خیابانی در نزدیکی المزه پارک شده بود و کسی داخل آن حضور نداشته است.

منابع سوری هم اعلام کردند که کسی در اثر انفجار این خودرو آسیب ندیده است.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی در ۴۰ دروز گذشته در تجاوزی آشکار هشت بار به خاک سوریه حمله هوایی کرده اند و خساراتی به آن وارد نموده اند.

در یکی از این بمباران ها که در بامداد ۱۱ فروردین صورت گرفت، یکی از پایگاه های ارتش سوریه در اطراف دمشق هدف قرار گرفت، "مقداد مهقانی جعفرآبادی" و "میلاد حیدری" دو تن از افسران جوان و مستشاری سپاه به شهادت رسیدند.

پس از این اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شهادت پاسداران اسلام "میلاد حیدری" و "مقداد مهقانی جعفرآباد"، با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل (سوریه)، تاکید کرد که بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

تحلیلگران مسایل منطقه معتقدند که بمباران مواضع سوریه در مدت اخیر از سوی رژیم صهیونیستی به دلیل فرافکنی این رژیم به دلیل مشکلات فراوان و گسترش اعتراضات داخلی و ناتوانی در مقابله با آن می باشد و از این رو بنیامین نتانیاهو می خواهد با انتقال مشکلات خود به خارج سرزمین های اشغالی از مشکلات داخلی فرار کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید