عضو مجلس خبرگان: رژیم صهیونیستی قطعا نابود می شود

کدخبر: ۵۶۷۲۵۷
اقتصادنیوز: مجید تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند قدس شریف مسئله اول جهان اسلام و امت‌های مسلمان است.
عضو مجلس خبرگان: رژیم صهیونیستی قطعا نابود می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت تمام قد امت اسلامی از فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی قطعا نابود می شود.

پیام مهم ابراهیم رئیسی به مناسبت روز جهانی قدس

آیت‌الله مجید تلخابی در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند قدس شریف مسئله اول جهان اسلام و امت‌های مسلمان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت تمام قد امت‌های اسلامی از قدس شریف گفت: دشمنان هیچ‌گاه به توطئه‌های شوم خود دست نمی‌یابند و رژیم صهیونیستی به‌طور حتم نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس به‌عنوان روز فریاد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف است، گفت: راهپیمایی روز قدس امروز توسط مردم ایران بار دیگر شکوه و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند و ملت ایران اقتدار را به رخ جهانیان کشاند.

تلخابی افزود: روز حماسی قدس به نماد بزرگ اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمین از نظام ظالمانه کفر و استکبار جهانی تبدیل‌شده است و به‌طور حتم پیروزی از آن ملت‌های بزرگ مسلمان است.

وی با بیان اینکه استقلال ملت ایران رویکرد محوری نظام جمهوری اسلامی و خط قرمز مردم است، گفت: ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده‌اند با جدیت و مستحکم از امنیت و اقتدار کشور دفاع می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: آزادی قدس بسیار نزدیک است و این جمعیت میلیونی پشتوانه‌ای محکم برای مردم فلسطین، لبنان و مبارزان و مجاهدان مقاومت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید