واکنش سازمان ملل به حمله پهپادی اوکراین به کرملین

کدخبر: ۵۷۱۳۰۴
اقتصادنیوز: معاون سخنگوی گوترش گفت این نهاد نمی‌تواند حملات پهپادهای اوکراین به کرملین را تایید کند!
واکنش سازمان ملل به حمله پهپادی اوکراین به کرملین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فرهان حق امروز چهارشنبه در واکنش به حمله پهپادی اوکراین به کرملین اعلام کرد: از طرف‌های درگیری در اوکراین می‌خواهیم از لفاظی ها و اقداماتی که منجر به تشدید تنش می‌ شود خودداری کنند.

واکنش زلنسکی به ادعای روسیه مبنی‌بر سوءقصد به جان پوتین

وبگاه اینتل ریپابلیک گزارش داد، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در این ارتباط اضافه کرد: همچنین سازمان ملل نمی‌تواند اطلاعات مربوط به حملات پهپادهای اوکراین به کرملین را تأیید کند.

این در حالیست که یک مقام دولت اوکراین پیشتر نسبت به حمله پهپادی به کاخ کرملین روسیه اظهار بی اطلاعی کرده بود!

یک مقام ارشد در ریاست جمهوری اوکراین امروز چهارشنبه و در واکنش به حمله پهپادی به کاخ ریاست‌ جمهوری روسیه اعلام کرد حمله‌ ای که کرملین را هدف قرار داد، به اوکراین ارتباطی ندارد.

این مقام ارشد در ریاست‌جمهوری اوکراین ادعا کرد که حمله به کرملین هیچ دستاوردی برای این کشور ندارد و وضعیت در میدان نبرد را نیز تغییر نمی‌دهد.

آمریکا به حمله پهپادی اوکراین به کرملین واکنش نشان داد

دفتر ریاست‌جمهوری روسیه پیشتر اعلام کرد: تروریست‌های رژیم کی‌یف شامگاه سه‌شنبه در حمله و تلاشی شکست‌خورده قصد داشتند با دو پهپاد انتحاری کامیکازه، محل اقامت ریاست‌جمهوری در کاخ کرملین را هدف قرار دهند.

دولت روسیه این اقدام ارتش اوکراین را «اقدامی تروریستی» اعلام کرده و افزود: این پهپادها با استفاده اقدامات جنگ الکترونیکی، سرنگون شدند و هیچ کسی در این حادثه آسیب ندیده و خسارت ایجاد نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید