واکنش تند مقام اسرائیلی به اقدام نمادین اتحادیه اروپا / بسیار زشت بود!

کدخبر: ۵۷۲۴۲۶
اقتصادنیوز: سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بیانیه مشترکی، سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل آویو را برای تریبون ندادن به وزیر تندروی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو لغو کردند.
واکنش تند مقام اسرائیلی به اقدام نمادین اتحادیه اروپا / بسیار زشت بود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ایتامار بن گویر در واکنش به لغو سخنرانی های مراسم «روز اروپا» در تل آویو برای جلوگیری از انجام سخنرانی توسط وی اضافه کرد: دوستان راه انتقاد را می دانند و دوستان واقعی می دانند که چگونه به این چیزها گوش دهند.

استعفای گروهی نمایندگان مجلس اقلیم کردستان عراق

سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بیانیه مشترکی، سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل آویو را برای تریبون ندادن به «ایتامار بن گویر» وزیر تندروی امنیت داخلی در کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی لغو کردند.

اتحادیه اروپا در بیانیه ای در اشاره به قصد بن گویر برای سخنرانی در این مراسم به نمایندگی از کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: متاسفانه ما امسال تصمیم به لغو بخشی از مراسم «روز اروپا» (سخنرانی های مراسم) شدیم زیرا نمی خواهیم به کسی که دیدگاه هایش با دیدگاه های این اتحادیه در تناقض است، جایگاه دهیم.

این بیانیه از برگزاری مراسم «روز اروپا» در تل آویو برای عموم و بدون حضور مقامات خبر داد.

پیشتر، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درخواست اتحادیه اروپا برای تغییر نماینده رسمی کابینه این رژیم در مراسم «روز اروپا» را که در تل آویو برگزار می شود، رد کرد.

دفتر اتحادیه اروپا در تل‌آویو پیش از این در نامه‌ای به وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی، خواستار تغییر (بن گویر) نماینده این رژیم در مراسم «روز اروپا» شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید