بیانیه مهم «پوتین» درباره ضدحمله اوکراین

کدخبر: ۵۷۹۱۳۱
اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه طی صدور بیانیه‌ای گفت: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است.
بیانیه مهم «پوتین» درباره ضدحمله اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز جمعه در بیانیه ای در ارتباط با ضدحمله اوکراین اعلام کرد: می‌توان گفت که ضدحمله اوکراین آغاز شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: تمام ضدحملات اوکراین دفع شده است؛ اما پتانسیل تهاجمی ارتش کی یف حفظ شده است.

فوری / پایان نشست شورای حکام بدون قطعنامه علیه ایران

«ولادیمیر پوتین» اضافه کرد: نیروهای اوکراینی به لطف شجاعت سربازان روس در هر منطقه از درگیری شکست می خورند. در روزهای اخیر شاهد تلفات قابل توجه ارتش اوکراین، بالاتر از حد معمول هستیم. اوکراینی ها از زمان شروع ضدحمله در هیچ محوری به اهداف خود نرسیده اند.

دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه پیشتر در پستی تلگرامی نوشته بود که ناامیدی «صاحبان» اوکراین (غربی‌ها) از ضدحملات این کشور، می‌تواند به قیمت جان رئیس جمهور اوکراین تمام شود.

رئیس جمهور سابق روسیه با اشاره به ضدحملات اوکراین نوشت: دشمن مدت‌هاست که قول ضدحملات بزرگی را داده بود و به نظر می‌رسد که این حملات شروع شده است. تعجبی هم ندارد، چون کی‌یف راه دیگری ندارد. آنها با خودشان می‌ گویند باید حمله کنیم؛ لازم است که حمله کنیم تا پول و سلاحی که دریافت کرده‌ ایم، توجیه شود. چند گزارش معدود از عوامل اطلاعاتی آمریکا که تحت فرماندهی سرویس اطلاعات اوکراین عمل می‌ کنند، کافی است تا تمام دودمان دارودسته تبهکار (رژیم کی‌یف) دود شود. آنها به هدر دادن پول مردم (مالیات‌دهندگان) آمریکا متهم خواهند شد. علاوه بر این، آنها (آمریکا) این کار را به دست کسانی دیگر خواهد سپرد؛ این عادت کسانی است که در سی‌آی‌ای کار می‌کنند. آنها به یک مشت افراطی دستور خواهند داد تا به یک معتاد به جرم خیانت به جمهوری اوکراین و جنبش باندِرا، سیلی بزنند و سپس او و دارودسته‌اش را سروته به دار می‌آویزند؛ درست همانطور که بنیتو موسولینی و گروه کودتاچی فاشیستش در میدان «پیاتساله لورتو» میلان را دار زدند. بنابراین، رژیم کی‌یف تنها یک راه دارد و آن هم این است که تا ته خط برود و هزاران سرباز را سپر خودش کند. اما در این مورد، نباید دشمن را دست کم بگیریم. دشمن و جهان غرب که از او حمایت می‌کند، آماده‌اند تا برای پاک کردن کشور ما از نقشه جهان، هر کاری بکنند. در نتیجه، هم‌اکنون اصلی‌ترین موضوع، تمرکز کافی و دادن پاسخی درست و حسابی است. ارتش ما روی هوا، نیروهای زرهی و تسلیحات نقطه‌زن برتری چشمگیری دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید