انفجار شدید در شرق سوریه؛ پایگاه نظامی آمریکا سالم است؟

کدخبر: ۵۹۱۴۰۹
اقتصادنیوز: خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر داد.
انفجار شدید  در شرق  سوریه؛ پایگاه نظامی آمریکا سالم است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  تلویزیون دولتی سوریه (سانا) شامگاه پنجشنبه گزارش داد که انفجار شدیدی در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی را لرزانده است. الشدادی در جنوب استان الحسکه (شمال شرق سوریه) قرار دارد.

در همین ارتباط، خبرگزاری اسپوتنیک نیز اعلام کرد که انفجاری شدید، انبار بزرگ مهمات و سلاح متعلق به شبه‌نظامیان مزدور قسد (وابسته به آمریکا) نزدیک پایگاه غیرقانونی نظامیان آمریکایی در الشدادی لرزانده است و هنوز جزئیاتی درباره تلفات احتمالی یا علت انفجار منتشر نشده است.

منابع محلی حاضر در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه هم چندی پیش از شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب از داخل یکی از پایگاه‌های نظامیان تروریست آمریکایی خبر دادند.

گفته می‌شود این انفجارها در پایگاه آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» در شمال شرق استان دیرالزور رخ داده است و گویا به دلیل چندین حمله راکتی بوده است که به این پایگاه صورت گرفت. در پی انفجارها، بالگردهای آمریکایی به صورت گسترده بر فراز این منطقه به پرواز درآمده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید