پیام جمهوری آذربایجان به دولت و ملت ایران

کدخبر: ۵۹۲۰۵۵
اقتصادینوز: جمهوری آذربایجان حمله تروریستی شب گذشته به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز را به شدت محکوم کرد.
پیام جمهوری آذربایجان به دولت و ملت ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) حمله تروریستی شب گذشته به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز را به شدت محکوم کرد و افزود جمهوری آذربایجان از تروریسم رنج برده و همه اشکال و مظاهر آن را محکوم می‌کند. 

باکو در ادامه پیام خود در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ، با خانواده‌های قربانیان این حمله و دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد.  

سفارت فدارسیون روسیه در تهران هم امروز (دوشنبه) طی بیانیه‌ای به وقوع حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ واقع در شیراز واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مردم بی‌گناه در شیراز، شهید و مجروح شدن تعدادی از ایرانی‌ها در حمله تروریستی شیراز را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی و همبستگی کرد.

دستور مهم اژه‌ای درباره حادثه تروریستی شاهچراغ

غروب یکشنبه بود که یک تروریست مسلح به اسلحه جنگی با حدود ۳۰۰ گلوله مقابل حرم شاهچراغ در شیراز شروع به تیراندازی کرد. در این حمله جنایتکارانه، یک نفر به شهادت رسید و هشت تن دیگر مجروح شدند.

عامل این حمله تروریستی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و مجروحان نیز به بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند و روند درمان آن‌ها در حال پیگیری است.

چهارم آبان سال گذشته نیز در حمله تروریستی مشابه به حرم شاهچراغ در شیراز، ۱۳ نفر شهید و ۲۵ نفر مجروح شدند که عوامل این حمله تروریستی تیرماه امسال به دار مجازات آویخته شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید