افشاگری وزیر جنگ اسرائیل درباره طرح نتانیاهو برای ارتش

کدخبر: ۵۹۷۵۰۱
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل اعتراف کرد که طرح نتانیاهو برای اصلاحات قضائی هزینه‌های سنگینی برای ارتش این رژیم داشته است.
افشاگری وزیر جنگ اسرائیل درباره طرح نتانیاهو برای ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اذعان کرد طرح جنجالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم برای اصلاحات قضایی «تلفات تحمل‌ناپذیری» به ارتش و نهادهای امنیتی این رژیم وارد کرده است. 

انفجار در مرز لبنان/ هواپیماهای اسرائیلی به پرواز درآمدند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت در فروردین‌ماه سال جاری هم خواستار آن شده بود که نتانیاهو اجرای این طرح را با توجه به لطماتش برای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی متوقف کند که همین موضوع به بروز اختلاف میان او و نتانیاهو منجر شد. 

گالانت در آن زمان گفته بود: «تعمیق شکاف‌ها دارد به نهادهای نظامی و امنیتی رسوخ می‌کند. این یک خطر آشکار، فوری و واقعی برای امنیت اسرائیل است.»

با وجود این، ماه گذشته یک روزنامه صهیونیستی  اذعان کرد که ارتش اشغالگر به شدت حجم تمرد نظامیان در پی بحران داخلی در این رژیم را مخفی می‌کند.

در آن گزارش تصریح شده بود: «: «ارتش با ادعای عدم اطلاع دشمنان اسرائیل و همچنین ترس از آسیب بیشتر به روحیه یگان‌ها و ممانعت از گسترش شکاف در ارتش، ابعاد اعتراض نیروهای ذخیره به تضعیف سیستم قضایی را فاش نمی‌کند».

 روزنامه چپ‌گرای هاآرتص در آن گزارش که ماه گذشته منتشر شده بود نوشت که مقامات ارتش صهیونیستی می‌گویند که جزئیات و شرح کامل تعداد نیروهایی که دست به تمرد زده‌اند را هرگز منتشر نخواهند کرد، با این بهانه که نمی‌خواهند «دشمنان اسرائیل» از این اطلاعات بهره ببرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید