پای تنش‌های سران اسرائیل به «عید یهودی» هم باز شد

کدخبر: ۶۰۰۴۱۲
اقتصادنیوز: درگیری‌های بین سران اسرائیل تا حدی تشدید شده که ائتلاف حاکم و مخالفان درباره نحوه برگزاری مراسم «عید یهودی» هم با یکدیگر با چالش خوردند.
پای تنش‌های سران اسرائیل به «عید یهودی» هم باز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» از درگیری معترضان چپ‌گرا با صهیونیست های دینی و حریدی در تل آویو و هنگام مراسم «عید یهودی» موسوم به «یوم کیپور» در تل آیو خبر داد. 

معترضان چپ‌گرا به نحوه برگزاری مراسم «یوم کیپور» در میدان «دیزنگوف» اعتراض داشتند.

«لحظه اسرائیل» هند رسیده است؟

بازداشت یکی از معترضان چپ‌گرا توسط پلیس منجر به درگیری پلیس و معترضان و تجمع چپ‌گراها مقابل مقر پلیس شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع اعلام کرد: شورش معترضان چپ‌گرا در چنین روز مقدسی، حیرت آور و محکوم است.

وی افزود: به نظر می رسد نفرت‌پراکنی چپ‌گرایان مرزی نمی شناسد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز به چپ‌گرایان حمله کرد و گفت: نفرت پراکنان قصد دارند تا مانع از برگزاری مراسم (صهیونیست های دینی و حریدی) در فضای عمومی شوند.

درگیری سران رژیم صهیونیستی به «عید یهودی» رسید

«یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالف نتانیاهو در کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی در فیس‌بوک از چپ‌گرایان حمایت کرد و نوشت: حریدی ها دنبال تحمیل تفسیر خود از یهودیت به دیگران هستند و این شرم آور است.

 سرزمین های اشغالی در بیش از هشت ماه گذشته و از زمان روی کار آمدن کابینه نتانیاهو، صحنه ناآرامی بوده است. تمام موضوعاتی که صهیونیسم جهانی از آن برای ایجاد اتحاد بین گروه های مختلف قومی، مذهبی و نژادی در سرزمین های اشغالی استفاده می کرد، اکنون به موضوعی برای اختلاف تبدیل شده است.

این موشک بالستیک ایران برای نابودی اسرائیل ساخته شد+ جزئیات

مراسم عید یهودی از جمله مراسمی بود که صهیونیست ها از آن به عنوان نماد وحدت یاد می کردند، اما اکنون به مظهر اختلاف بین آنها تبدیل شده است.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» همچنین از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در سراسر سرزمین های اشغالی به ویژه در قدس اشغالی، تا پایان تعطیلات عید یهودی خبر داد.

در همین حال، وحشت از مقاومت فلسطین، بر عید صهیونیست ها سایه افکنده و سرزمین های اشغالی را به جهنم اشغالگران تبدیل کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید