اعتراف سنگین رئیس سابق ارتش انگلیس درباره غزه / ممکن است جهان از تل‌آویو روی‌گردان شود

کدخبر: ۶۰۳۹۴۷
اقتصادنیوز: رئیس پیشین ارتش انگلیس گفت: شرایط منطقه حساس است و «این احتمال قوی وجود دارد که اسرائیل اقدامی را صورت دهد که فلسطینیان در جایگاه قربانی قرار گیرند و در آن صورت جهان از تل‌آویو روی‌گردان شود».
اعتراف سنگین رئیس سابق ارتش انگلیس درباره غزه / ممکن است جهان از تل‌آویو روی‌گردان شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «ریچارد دنت» در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای عنوان کرد که شرایط منطقه حساس است و «این احتمال قوی وجود دارد که اسرائیل اقدامی را صورت دهد که فلسطینیان در جایگاه قربانی قرار گیرند و در آن صورت جهان از تل‌آویو روی‌گردان شود».

پیام فوری «اسماعیل هنیه» به «آنتونیو گوترش»

وی با بیان اینکه پاسخ اسرائیل به حملات نیروهای مقاومت باید متناسب و متمرکز باشد، ادعا کرد: «وضعیت واقعا غم‌انگیز است و هیچ گزینه خوبی وجود ندارد. متأسفانه، هر قدر هم که تهاجم ارتش اسرائیل متمرکز انجام شود، افراد بی‌گناهی خواهند بود که قربانی می شوند و جان خود را از دست می دهند».

با ورود عملیات "طوفان الاقصی" به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم جعلی صهیونیستی به دستور سران تل آویو به طرز جنون آمیز مناطق مسکونی، مراکز درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را بمباران می کنند.

رژیم صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و با تبدیل غزه به زمین سوخته به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در ۸ روز جنایت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار شهدای غزه به ۲ هزار ۲۱۵ نفر و شمار مجروحان نیز ۸ هزار و ۷۱۴ نفر خبر داد.

فوری / حمله به مقر نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدا در کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

ساعاتی پیش هزاران نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس به رغم هشدار مقام‌های دولت لندن برای برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی، در قلب لندن تجمع کرده و با سردادن فریاد آزادی فلسطین خواستار توقف جنایات رژیم اسرائیل شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید