ایهود باراک نخست‌وزیر پیشین اسرائیل:

همه اسرائیلی‌ها اعتماد خود را به نتانیاهو از دست داده‌اند

کدخبر: ۶۰۶۲۲۳
اقتصادنیوز: ایهود باراک نخست‌وزیر پیشین اسرائیل تاکید کرد که اسرائیلی‌ها دیگر به بنیامین نتانیاهو اعتمادی ندارند.
همه اسرائیلی‌ها اعتماد خود را به نتانیاهو از دست داده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، باراک در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: همه اسرائیلی‌ها اعتماد خود را به نتانیاهو از دست داده‌اند و اعضای ائتلاف دولتی هم این را خوب می‌دانند.

وی در ادامه نوشته است: آنها در جریان نظرسنجی‌ها هستند که نشان می‌دهد ۷۵ درصد اسرائیلی‌ ها نتانیاهو را مقصر اصلی شکست هفتم اکتبر می‌دانند، همچنین ۶۴ درصد اسرائیلی‌ها بر این باورند که نتانیاهو هنوز مسئولیت این شکست را به طور کامل نپذیرفته است و ۶۶ درصد از جمله شماری از طرفداران لیکود نیز خواستار استعفای فوری وی شدند و ۸۰ درصد هم خواستار برگزاری انتخابات پس از پایان جنگ شدند.

پیش تر یک وزیر صهیونیست که از بیم خشم اعضای حزب لیکود نامش را فاش نکرد، از نماندن نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سمتش پس از جنگ هفتم اکتبر خبر داده و گفته بود که کابینه این رژیم با ترکیب فعلی توان بقا ندارد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید