فوری؛ بمباران تل‌آویو و تعدادی از شهرک‌های اسرائیلی

کدخبر: ۶۰۷۰۱۵
اقتصادنیوز: گردان‌های القسام در پاسخ به جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه، تل آویو و تعدادی از شهرک‌های صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داد.
فوری؛ بمباران تل‌آویو و تعدادی از شهرک‌های اسرائیلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان‌های القسام در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه، تل آویو و تعدادی از شهرک‌های صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داد.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، همزمان با شنیده شدن صدای آژیر حمله موشکی در تل آویو، صدای چهار انفجار در این شهر شنیده شده است.

آمریکا شمشیر را از رو بست / مخالفت با درخواست‌های جهانی درباره آتش‌بس

بنابر گزارش‌ها، یک موشک به منطقه ریشون لتزیون تل آویو و یک موشک دیگر به سدیروت اصابت کرده است.

این حملات در حالی صورت گرفته که رژیم صهیونیستی مناطقی در شمال و مرکز نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید